منظومه فکری و گفتمان علوی باید جهانی شود


منظومه فکری و گفتمان علوی باید جهانی شود

جعفری با اشاره به اینکه غربت و تنهایی حضرت علی (ع) نه تنها در زمان خودش بلکه امروز هم ادامه دارد، گفت: تنها راه رهایی این غربت جهانی ‌شدن منظومه فکری و گفتمان علوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری» امروز (سه شنبه ۶ اردیبهشت) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) در شب های قدر به نقش مهم و وظیفه سنگین شیعیان جهان اشاره کرد و گفت: اگر چه دنیای امروز دچار سردرگمی و تلاطم شده است اما راه برون رفت این اعوجاج و به هم ریختگی تبیین منظومه فکری گفتمان علوی و سیره نبوی است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، با بیان اینکه مردم در زمان امیرالمومنین علی (ع)‌ در جهالت محض به سر می بردند و نتوانستند از دریای بیکران علم حضرت علی (ع) به خوبی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: عقبه جهالت مردم زمان حکومت حضرت علی (ع)، هنوز در سطح جهان ادامه دارد و تا این تفکر از بین نرود،جهان رنگ عدالت و آرامش را نخواهد دید.

وی، به نقش یهود به عنوان عقبه جهالت جهان یاد کرد و گفت: نفوذ یهود در کشورهای منطقه غرب آسیا به خصوص فلسطین و لبنان و ادامه نسل کشی مسلمانان در جهان توسط این غده سرطانی دل هر مسلمانی را به درد می آورد.

جعفری با اشاره به روز جهانی قدس به عنوان مهم‌ترین موضوع و هدف امروز جهان اسلام، افزود: امروز اندیشمندان جهان اسلام با تبیین منظومه فکری، علوی و گسترش آن در اقصی نقاط جهان تفکر و چتر مچاله یهود که سال‌های سال است بر مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان سایه افکنده است را از بین ببرند.

وی، در پایان با توجه به این که جهاد تبیین اندیشه علوی؛ تنها راه از بین بردن تفکر یهود است، افزود:هر یک از مسلمانان در این فریضه الهی باید به سهم خود شریک باشند و با جهاد تبیین، خبر از بین رفتن تفکر یهودی صهیونیستی را به تمام عالم مخابره کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)