محصولات زیبایی و بهداشتی حیان طب


زوتراپی در دهه ی 1950 توسط پزشک فرانسوی میشل پیستور کشف شد و از آن جا که همراه با تزریقاتی به مزودرم ( لایه ی میانی پوست ) همراه بود ،مزوتراپی نامیده شد. مزوتراپی با تاثیر بر سلول فیبروبلاست در پوست سبب تولید کلاژن طبیعی بیشتر در پوست و مقابله با علائم پیری پوست می شود کوکتل های مزوتراپی آمریکایی در بازار نیز وجود دارد.

کوکتل مزوتراپی

کوکتل مزوتراپی کوکتل میکرونیدلینگ : مزوتراپی در دهه ی 1950 توسط پزشک فرانسوی میشل پیستور کشف شد و از آن جا که همراه با تزریقاتی به مزودرم ( لایه ی میانی پوست ) همراه بود ،مزوتراپی نامیده شد. مزوتراپی با تاثیر بر سلول فیبروبلاست در پوست سبب تولید کلاژن طبیعی بیشتر در پوست و مقابله با علائم پیری پوست می شود کوکتل های مزوتراپی آمریکایی در بازار نیز وجود دارد.

لازم به ذکر می باشد که به مواد تزریقی به مزودرم کوکتل ( کوکتل میکرونیدلینگ ) گفته می شود که این مواد حاوی یکسری ترکیبات پوست دوست مانند فاکتور های رشد ، پپتید ها ، آنتی اکسیدان ها و عناصر کم دیگری است که محیط را برای پوست فراهم می کندتا بهتر با آثار پیری مبارزه کند.

کوکتل های مزوتراپی به طور کلی حاوی پنجاه ترکیب برای تغذیه ، ترمیم و جوانسازی پوست می باشد که توسط سوزن های ریز یا سرنگ های مخصوص که تقریبا بدون درد می باشد هتند که بعد از تزریق به محل مورد نظر خود در پوست می رسد.

در انتها لازم به ذکر می باشد که قبل از فرایند مزوتراپی از کرم ها بی حس کننده برای از بین بردن هر گونه ناراحتی بیمار استفاده می شود.

کوکتل های مزوتراپی چیست؟

کوکتل های مزوتراپی ( کوکتل میکرونیدلینگ ) از موادی همچون آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد مغذی تشکیل شده است. این مواد که از طریق سوزن هایی بسیار ریز و متناسب با پوست به ناحیه تزریق می شوند. نتایجی فوری و بدون هیچگونه آسیب را برای افراد به همراه خواهند آورد. البته لازم به ذکر می باشد که در طی چندین سال گذشته محققان تلاش کرده اند تا از هیالورونیک اسیدها در حین طراحی و ساخت این محصول استفاده نمایند. این ماده به دلیل طبیعی بودن سازگاری بالایی از خود نشان می دهد و افراد را به خواسته شان میرساند. به طور کلی این کوکتل ها برای افرادی که به دنبال ازبین بردن چین و چروک های صورت، بازگرداندن شادابی و زیبایی و جوانی پوست، از بین بردن آکنه و جای آکنه و حتی تقویت ریشه موهای خود هستند استفاده می شود.

محصولات زیبایی و بهداشتی حیان طب

سرم ضد جوش بیوآکوا چگونه عمل میکند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این سرم با نفوذ عمقی که به پوست دارد می تواند پوست را از تمام مشکلات پوستی مبرا کند، سرم ضد جوش بیوآکوا در حقیقت با فرمولاسیون خلاقانه ای طراحی شده است که می تواند پوست را روشن تر و شفاف تر کند، کلاژن و ویتامین های موجود در این سرم باعث می ‌شوند که پوست شما محکم، شفاف و قوی شود. شما می توانید این سرم فوق العاده را از سایت حیان طب سفارش دهید.

فرمولاسیون سرم ضد جوش بیوآکوا:

ترکیبات موجود در این سرم بسیار ملایم بوده و هیچ التهابی برای پوست‌ های مستعد آکنه و خیلی حساس به وجود نمی آورد. این سرم می تواند به خاطر فرمولی که دارد مواد مغذی بسیار ریز را تا عمق پوست ببرد و همچنین جوش ها را به طور کامل نابود کند. جالب است بدانید که این سرم حاوی موادی است که ‌ph پوست شما را تنظیم می کنند و رطوبت را به اعماق پوست شما می رسانند، فراموش نکنید که این سرم به طور موثری جای جوش و آکنه را از بین می برد و در دراز مدت با تنظیم و متعادل کردن چربی پوست از ایجاد جوش و لکه جدید جلوگیری می کند.

ترکیبات فعال و مغذی ضد جوش موجود در فرمولاسیون این سرم از بروز آکنه های جدید جلوگیری می کنند و التهاب و قرمزی پوست را به سرعت التیام می بخشند. در حقیقت سرم ضد جوش برند بیوآکوا دارای سه ویژگی اصلی پاکسازی‌ صورت و کنترل چربی و همچنین درمان جوش و آکنه است، این محصول با داشتن این سه ویژگی در کنار هم توانسته است که یک گزینه مناسب برای افراد با پوست‌های مستعد آکنه باشد. شما می توانید این سرم فوق العاده را از سایت حیان طب سفارش دهید.

محصولات زیبایی و بهداشتی حیان طب

ژل روفیل ۱ سی سی پلاس

مزیت های استفاده از ژل روفیل :

در حال حاضر شما باید بدانید که ژل روفیل ۱ سی سی پلاس یکی از محبوب ترین و بهترین ژل های بازار می باشد .تاثیر شگفت انگیز این ژل برای از بین بردن چین و چروک ها دلیل اصلی محبوبیت آن به شمار می رود. برخی از مهمترین مزیت های این ژل که بهتر است در مورد آنها اطلاعات لازم را داشته باشید عبارت می باشد از :

با استفاده از آن خیالتان راحت خواهد بود که جوانسازی پوست شما با کیفیت بسیار عالی انجام خواهد شد. در هر یک از انواع ژل های تزریق شونده اسید هیالورونیک وجود دارد که باید بدانید این ماده در ژل روفیل امن و با کیفیت است. یکی از بهترین ژل هایی به شمار می رود که برای زیبایی لب ها از آن استفاده می کنند. با استفاده از آن حجم یکسانی روی لب هایتان به وجود می آید که همین طبیعی بودن زیبایی لب ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. ماندگاری این ژل نسبت به دیگر ژل ها بیشتر است و همین مورد رضایت شما را به همراه دارد. شما با استفاده از ژل روفیل ۱ سی سی پلاس می توانید چین و چروک های عمیق که روی پوست وجود دارد را از بین ببرید. و ظاهری زیبا و سرزنده داشته باشید. ایجاد حساسیت در این ژل نسبت به دیگر ژل ها بیشتر است. شما با استفاده از آن دچار حساسیت نمی شوید و همین مورد مزیت اصلی آن به شمار می رود. مواد به کار رفته شده در این ژل کیفیت بسیار عالی دارد. در واقع شما باید بدانید که این ژل را از بهترین تکنولوژی های به روز دنیا تولید و طراحی کرده اند.

منبع حیان طب https://hayanteb.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس