یحیی و دستیاران؛ لبخند و قاب اتحاد (عکس)


اعضای کادرفنی پرسپولیس در حاشیه تمرین روز گذشته عکس دسته‌جمعی جالبی گرفتند و در حساس‌ترین روزهای کاری‌شان اتحاد و لبخند خود را به لنز دوربین نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، این کادرفنی توانسته کار نیمه تمام کالدرون را در لیگ نوزدهم تمام کند و با پوکر قهرمانی ادامه دهنده مسیر برانکو باشد و همچنین این کادر در لیگ بیستم نیز کورس نفسگیر را از سپاهان برد تا ربان‌های جام بازهم سرخ‌رنگ بماند.

حال اما سخت‌ترین روزهای کادرفنی کاملا ایرانی پرسپولیس در این تیم، در لیگ بیست و یکم فرا رسیده است. پرسپولیس بهترین فرصت را داشت با پیروزی در دربی فاصله را به سه امتیاز کاهش دهد و پس از آن با غلبه‌بر هوادار با شرایط مطلوبی به تعطیلات لیگ برود اما دو تساوی کلافه کننده برای سرخ‌ها و پس از آن حذف از جام حذفی با شکست خانگی همه چیز را علیه این تیم کرد.

کادر فنی سرخ‌ها از مهرداد خانبان و محمد عسگری به عنوان آنالیزور، مظاهر رحیم‌پور بدنساز، داود فنایی مربی گلرها، کریم باقری و حمید مطهری مربی، افشین پیروانی سرپرست و در نهایت یحیی گل‌محمدی با عنوان سنگین سرمربی پرسپولیس تشکیل شده است.

هر یک از این نفرات روزهای سخت و پرالتهابی را پیش رو دارند و در راس آن‌ها یحیی گل‌محمدی فشار و استرس زیادی را تجربه خواهد کرد و در عین حال باید متفکرانه‌تر از همیشه تیمش را رهبری کند. این عکس دسته جمعی را می‌توان قاب اتحاد کادرفنی پرسپولیس نامگذاری کرد.
یحیی و دستیاران؛ لبخند و قاب اتحاد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...