روزانه 3 هزار متر از مسیل‌های شرق تهران لایروبی می‌شود


روزانه 3 هزار متر از مسیل‌های شرق تهران لایروبی می‌شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره لایروبی مسیل‌های شرق تهران اظهارداشت: با توجه به اقدامات انجام شده در فروردین ماه امسال، گنجایش مسیل های منطقه با طرح های لایروبی و رسوب...

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره لایروبی مسیل‌های شرق تهران اظهارداشت: با توجه به اقدامات انجام شده در فروردین ماه امسال، گنجایش مسیل های منطقه با طرح های لایروبی و رسوب برداری روزانه و مستمر افزایش یافته و در زمان بارش ها مشکلی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وجود ۱۳ هزار متر طول مسیل در محدوده منطقه ۱۳، افزود: اداره مسیل ها و قنوات در راستای برنامه های زمانبندی شده در شش ماهه دوم سال گذشته، نسبت به لایروبی مکانیزه ۱۱ هزار متر طول از مسیل ها به صورت دستی و مکانیزه اقدام که حدود پنج هزار و ۲۶۴ متر مکعب رسوب استخراج شده است.

شهردار منطقه۱۳ تهران، پاکسازی مکانیزه مسیل سرخه حصار را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: ضمن بازدید و پایش مسیل های محدوده از سوی عوامل اداره مسیل ها و قنوات منطقه،نسبت به پاکسازی مسیل های سرخه حصار کانال حریم بان اقدام شد تا هنگام بارش‌، مشکلی در جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی به وجود نیاید.

شهردار منطقه۱۳ تهران از شهروندان خواست با مشارکت در پاکیزگی شهر و عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری، به خادمان مردم در شهرداری کمک کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...