تعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شد


تعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شد

تعرفه‌های خدمات درمانی در سال 1401، در بخش دولتی، افزایش 19.5 درصدی و در بخش خصوصی، افزایش 24 درصدی داشت. The post تعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شد (https://doctoreto.com/blog/price-of-medical-services-in-1401/) appeared first on مجله سلامت دکترتو (https://doctoreto.com/blog).

امیدواریم همیشه سالم باشید و پای هیچ کدام‌تان، هیچ وقت به بیمارستان و دکتر باز نشود. اما می‌دانیم که این آرزویی محال است. چراکه بیماری شتری است که خیلی زود به زود جلوی خانه‌ی همه‌ی ما می‌خوابد. در نتیجه هزینه‌های درمان همیشه یکی از مخارج اساسی در سبد خانوار شماست که باید از تعرفه‌های جدید آن اطلاع داشته باشد تا بتوانید برای سلامت خود و عزیزانتان بهترین برنامه‌ریزی را بکنید.

هر ساله قیمت درمان یکی از مهم‌ترین چالش‌های دولت است. اصل اساسی در تعیین تعرفه‌های تشخیصی و درمانی، رشد متناسب این تعرفه‌ها بر اساس افزایش حقوق کارکنان جامعه است. بر اساس گزارشات خبرگزاری‌های معتبر در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، پس از مناقشه‌های زیاد،‌ تعرفه‌های تشخیص و درمان در دو بخش دولتی و خصوصی مشخص شد. در ادامه‌ی این مقاله،‌ تعرفه‌های درمان ۱۴۰۱ را بخوانید.

تعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شدتعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شد

مشاوره با دکترهای
عمومی دکترِتو

تعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شدتعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شد

قیمت خدمات درمانی در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

به نقل از وزیر بهداشت، تعرفه‌های خدمات درمانی در سال ۱۴۰۱، به استناد بند «الف» ماده ۹ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، از افزایش ۱۹.۵ درصدی تعرفه خدمات درمانی در بخش دولتی و افزایش ۲۴ درصدی تعرفه این خدمات در بخش خصوصی خبر داد.

در سال ۱۴۰۱، تعرفه‌ خدمات درمانی در بخش خصوصی ۱۹/۵ درصد و در بخش خصوصی ۲۴ درصد افزایش یافت.

قیمت ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ چقدر می شود؟

میانگین افزایش قیمت خدمات درمانی در سال ۱۴۰۱ از جمله قیمت ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱، قیمت خدمات دندانپزشکی سال ۱۴۰۱، تعرفه خدمات آزمایشگاه در سال ۱۴۰۱،‌ قیمت مشاوره و روانشناسی سال ۱۴۰۱ و دیگر تخصص‌ها،‌ طبق مصوبه‌ی دولت در بخش خصوصی، یعنی حدود ۱۹.۵ درصد خواهد بود.

به زودی دکترتو آخرین خبر‌های مربوط با قیمت دقیق تمامی خدمات درمانی در سال ۱۴۰۱ را به اطلاع شما عزیزان می‌رساند.

نرخ دقیق تعرفه‌های پزشکان و خدمات درمانی طی روز‌های آینده از سوی دولت اعلام می‌شود.

تعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شدتعرفه های تشخیصی و درمانی سال 1401 مشخص شدتعرفه پزشکان در سال ۱۴۰۱ ۲۸ درصد افزایش یافت.

اگر نگران قیمت درمان هستید، از خدمات درمانی آنلاین استفاده کنید.

دکترتو، سامانه نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی و آنلاین پزشکی است و در تلاش است با در خدمت گرفتن تکنولوژی، سلامت جامعه را بالاتر ببرد. دکترتو با داشتن بیش از ۱۰/۰۰۰ پزشک در تمامی تخصص‌ها، این امکان را به شما می‌دهد که به بهترین پزشکان دسترسی داشته باشید. اما چگونه می‌توان با خدمات آنلاین پزشکی، هزینه‌های درمان را کاهش داد؟

اگر شما به بهترین پزشک و متخصص مورد نیاز و صحیح برای بیماری خود مراجعه کنید،‌ هزینه‌های درمان به صورت قابل‌ملاحضه‌ای کاهش می‌یابد. چرا که در بسیاری از مواقع، تشخیص اشتباه یک پزشک یا مراجعه‌ی اشتباه به تخصصی که مورد نیاز ما نیست،‌ باعث افزایش طول درمان و در نتیجه هزینه گزاف می‌شود. با دکترتو می‌توانید از این هزینه ها جلوگیری کنید. چرا که با راهنمایی پشتیبان‌های دکترتو و خواندن نظرات دیگر کاربران می‌توانید بهترین مسیر درمان را برای خود انتخاب کنید.

برای نوبت‌دهی اینترنتی کافی است به سایت دکترتو مراجعه کنید. اگر نام پزشک مورد نظر خود را می‌دانید، نام او را در بخش جستجوی نام پزشک، وارد کنید و بعد در اولین فرصت از پزشک مورد نظر، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی یا نوبت حضوری بگیرید.

اگر هم به دنبال بهترین متخصصان در هر حوزه‌ای هستید، شهر و تخصص مورد نیاز خود را در بخش مشاهده لیست متخصصان وارد کنید؛ سپس با توجه به امتیازها و نظرات دیگران بهترین متخصص را انتخاب کنید.

دکترتو مراقب سلامت شماست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است