تحقق 103 درصدی تعهد اشتغال در خوسف


تحقق 103 درصدی تعهد اشتغال در خوسف

ایمانی گفت: در سال گذشته از میزان 762 نفر تعهد اشتغال در سامانه رصد، برای 791 نفر شغل ایجاد شده است که درصد تحقق آن بیش از 103 درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی»، امروز (۶ اردیبهشت) در کمیته اشتغال شهرستان خوسف اظهار کرد: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ تعداد ۳۱ نفر جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده اند که تاکنون ۱۳ طرح با مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در کمیته فنی و استانی مصوب شده است.


سرپرست فرمانداری خوسف اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۰ طرح از محل اعتبارات مشاغل خانگی به بانک های عامل ارسال شده است که از مبلغ ۴۱۵ میلیون تومان میزان یکصد میلیون تومان پرداخت شده است.


ایمانی با بیان اینکه در سال گذشته از میزان ۷۶۲ نفر تعهد شده در سامانه رصد برای ۷۹۱ نفر شغل ایجاد شده است که درصد تحقق آن بیش از ۱۰۳ درصد بوده است، افزود: باید اتاق فکری برای پرداخت تسهیلات تشکیل شود تا بتوانند راهنمایی های ارزشمندی برای سرمایه گذاران در شهرستان ارایه کنند.


وی از پرداخت تسهیلات در راستای شعار سال خبر داد و افزود: بایستی تسهیلات با اولویت شعار سال پرداخت شود.


سرپرست فرمانداری خوسف اظهار داشت: از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد امام خمینی (ره) از سهمیه ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تاکنون به ۱۴۵ طرح، اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معادل ۸۳ درصد پرداخت شده است.


سرپرست فرمانداری خوسف گفت: از محل تسهیلات اشتغالزایی بند ب تبصره ۱۶ نیز از اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است و مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان معادل ۸۹ درصد پرداخت شده است.


سرپرست فرمانداری خوسف افزود: از محل تفاهم نامه فی‌مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید نیز به ۱۰ طرح مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان پرداخت شده است.


وی اظهار داشت: دو پرونده مصوب دیگر نیز به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان در مرحله ضمانت است.


سرپرست فرمانداری خوسف از همه دستگاه های اجرایی خواست نهایت همکاری با سرمایه گذاران را داشته باشند.


ایمانی اظهار داشت: از محل تسهیلات کرونا نیز به ۵۷ پرونده که تسهیلات به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان تقاضا کزده بودند، مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!