کمک 230 میلیون تومانی خیران ملکان به خانواده زندانیان


کمک 230 میلیون تومانی خیران ملکان به خانواده زندانیان

مراغه- ایرنا- جشن گلریزان در ملکان به همت انجمن حمایت زندانیان شهرستان و حضور جمعی از مسئولان محلی و اهالی در تالار آناتا برگزار شد و خیران 230 میلیون تومان به خانواده زندانیان کمک کردند.

به گزارش ایرنا امام جمعه ملکان دوشنبه‌شب در این مراسم که با ضیافت افطاری همراه شد، از مشارکت و همکاری مردم و خیران این شهرستان قدردانی کرد و افزود: افراد دارای تمکن مالی در ملکان مشارکت مناسبی در کارهای خیر و خداپسندانه دارند و این روحیه باید بیش از پیش در سطح جامعه تقویت شود.

حجت‌الاسلام حافظ زمانی با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان چشم انتظار یاری خیران هستند، اظهار کرد: متاسفانه با وقوع حوادث غیرعمد، خانواده‌ها و بویژه فرزندان زندانیان با مشکلاتی مواجه می‌شوند و کمک‌های خیران در آزادی زندانیان و همچنین رفع مشکلات معیشتی آنان باعث شادی قلب این خانواده‌های بی‌گناه می‌شود.

«صفر تقوی»، رئیس انجمن حمایت زندانیان ملکان نیز در این آیین از مردم و خیران خواست تا کمک‌های مالی خود به این انجمن را ادامه دهند .

وی همچنین از خانواده‌های مرحومان حاج مجید عصری، حاج سلیمان عصری، محمد امینی و صمد علیزاده که اخیرا با پرداخت هزینه مجالس ترحیم درگذشتگان خود باعث شادی دل فرزندان زندانیان شده‌اند، قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس