اعلام فراخوان مقاله جهادگران تبیین و چند خبر دیگر از کردستان


اعلام فراخوان مقاله جهادگران تبیین و چند خبر دیگر از کردستان

سنندج- ایرنا- اعلام فراخوان مقاله جهادگران تبیین، کسب رتبه اول کشوری توسط کانون های فرهنگی تربیتی استان در تولید محتوا و اطعام 800 نیازمند توسط نیکوکار بانه ای چند خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: فراخوان مقاله جهادگران تبیین با عنوان «برای جهاد تبیین در کردستان چه باید کرد» ویژه دانشجویان و طلاب، دانش‌آموزان و سایر اقشار در استان اعلام شد.

حجت الاسلام برومند رازیانی گفت: هر مقاله باید شامل عنوان، مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری و فهرست منابع بوده و مقالات ارسالی باید حداکثر در ۶ صفحه A۴ باشد، ضمن اینکه درج مشخصات فردی در ابتدای مقاله الزامی است.

وی یادآور شد: علاقمندان برای ارسال مقاله می توانند حداکثر تا ۱۳ اردیبهشت جاری آثار خود را به نشانی eslami.sanandaj@gmail.com ارسال کنند.

کسب رتبه اول کشوری توسط کانون های فرهنگی تربیتی کردستان در تولید محتوا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه اول کشوری توسط کانون های فرهنگی تربیتی استان با تولید بیش از ۲ هزار و ۸۳۵ محتوی آموزشی و تربیتی خبر داد.

حجت الله نریمانی افزود: در جمعبندی نهایی آمار تولید و ارسال محتواهای آموزشی و تربیتی توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی در ۶ ماهه اول سال ١۴٠٠، آموزش و پرورش استان کردستان با تولید بیش از ۲ هزار و ۸۳۵ محتوی و کسب سه هزار و ۴۴۶ امتیاز، موفق به کسب رتبه اول کشور شده است.

اطعام ۸۰۰ نیازمند توسط نیکوکار بانه ای

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: خالد عزیزی خیر بانه‌ای برای اطعام ۸۰۰ نیازمند ۵۵۰ میلیون ریال اهدا و کمک کرده است، ضمن اینکه این نیکوکار بانه ای سال گذشته در ۲ مرحله ۳۰۰ کیلوگرم گوشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

رضا طوسی با بیان اینکه این خیر بانه ای همچنین در قالب کارت هدیه ۵۰۰میلیون ریال به مددجویان این شهرستان کمک کرده است، گفت: در طرح اطعام نیازمندان در این ماه مبارک خیران می توانند با اهدای کمک نقدی و یا مواد خوراکی در این کار خداپسندانه با این نهاد همکاری و مشارکت کنند.

وی یادآور شد: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار نیازمند کردستانی از محل اعتبارات کمیته امداد و با کمک خیران، ادارات و سازمان ها در قالب غذای گرم و بسته غذایی اطعام شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج