فرماندار میبد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد


فرماندار میبد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

یزد- ایرنا- فرماندار میبد با دعوت از مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس بر نقش مهم حضور آنها و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری این مراسم به صورت پرشور و دشمن شکن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا سید جمال سجادی پور در نشست خبری با خبرنگاران افزود: مراسم راهپیمایی روز قدس بعد از ۲ سال برگزاری به صورت خودرویی به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال با حضور پرشور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اهمیت حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس به خصوص در این شرایط حساس ، تصریح کرد: نتیجه نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ و برگزاری مراسم راهپیمایی هر ساله در روز قدس تاکنون را امروز شاهد هستیم و می بینیم که اسراییل در درون فلسطین با قرارگاه‌های جبهه مقاومت روبرو است و دست برتری جبهه مقاومت را حس می‌کند.

فرماندار میبد مسیر راهپیمایی روز قدس را از محلات به سمت میدان شهرداری و سپس حرکت به سوی مصلی آیت الله اعرافی از ساعت ۱۱ و نیم و برگزاری سخنرانی و برنامه‌های روز قدس در آن مکان بیان کرد.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را نیز خواستار شد.

سجادی پور همچنین از برگزاری جشن گلرزیان برای جمع آوری ۱۰ میلیارد تومان کمک خیری برای آزادی ۱۸ نفر از زندانیان غیر عمد شهرستان خبر داد.

وی افزود: این مراسم در پارک بهاران با حضور مجید اخشابی خواننده کشوری و اجرای نمایش توسط گروه هاشم و باشم برگزار می‌شود.

مرکز این شهرستان ۱۰۷ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...