عکس کامل لباس عروس فرشته حسینی


عکس کامل لباس عروس فرشته حسینی

بردار فرشته حسینی با انتشار عکسی جدید از عروسی او تولد خواهرش را تبریک گفت. به گزارش اقتصاد آنلاین، فرشته حسینی (زادهٔ 6 اردیبهشت 1376) بازیگر افغانستانی ساکن ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. بردارش به مناسبت تولد او عکسی جدید از جشن عروسی اش...

عکس کامل لباس عروس فرشته حسینی دوخت لباس عروس فرشته حسینی ۶ ماه طول کشید! ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده از کجا شروع شد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی ساکن ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. بردارش به مناسبت تولد او عکسی جدید از جشن عروسی اش با نوید زاده منتشر کرده است.

عکس کامل لباس عروس فرشته حسینی

عکس کامل لباس عروس فرشته حسینی

دوخت لباس عروس فرشته حسینی ۶ ماه طول کشید!

طراح لباس عروس او گفته است: مدت زمان طراحی تا اجری این لباس ۶ ماه طول کشید چرا که لباس به صورت دستی پارچه سازی شده کت و شلوار نوید محمدزاده هم برای ایشون شخصی دوزی شده و در قسمت شال کمر، هدهد دوزی و خوشه های گندم خیلی ظریف کار شده. جنس پارچه نیز فاستونی ایتالیایی است. لباس ها گارانتی مادام العمر دارند.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده از کجا شروع شد؟

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد. فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان