عکس| دلبری نیمکت‌نشین محبوب آبی‌ها از فرهاد


عکس| دلبری نیمکت‌نشین محبوب آبی‌ها از فرهاد

در طول 24 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر امیرارسلان مطهری با تعداد دقایق کم حضورش در میدان توانسته 3 گل برای استقلال به ثمر برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم ۲۹ ساله تیم استقلال در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز زننده آخرین گل آبی‌پوشان بود.

امیرارسلان مطهری که به رغم به ثمر رساندن سه گل در مدت زمان کم حضورش در ترکیب استقلال در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر همچنان جزو مهره های نیمکت نشین آبی ها به شمار می‌رود در مصاف دوستانه تیمش با فجر شهید سپاسی آخرین و زیباترین گل این تیم را به ثمر رساند.

مطهری که در ۳۰ دقیقه پایانی برای تیمش به میدان رفته بود روی ارسال دقیق وریا غفوری بین نقطه پنالتی و محوطه شش قدم، پشت به دروازه و با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده زیبا و دقیق، دروازه فجر سپاسی شیراز را باز کرد. حالا با این آمادگی باید دید مطهری در بازی برابر سپاهان در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت یا نه.

مطهری همان مهاجمی است که برخی شایعات در مورد رابطه سرد سرمربی استقلال با او در فضای مجازی مطرح شده و به رغم توصیه کارشناسان و پیشکسوتان استقلالی، فرهاد مجیدی همچنان اعتقادی به بازی دادن به او در ترکیب اصلی ندارد. همین افراد مطهری را به این دلیل(کم بازی کردن) مغضوب مجیدی می دانند. این عده معتقدند مجیدی در عوض رودی ژستد را بازی می دهد که با زمانی در حدود سه برابر حضورش در ترکیب استقلال نسبت به مطهری، مانند مطهری سه بار موفق به گلزنی شده است. مطهری ۵۷۱ و ژستد ۱۴۷۱ دقیقه برای استقلال (در لیگ برتر) به میدان رفته اند.

مطهری تا اینجا در ۲۱ بازی برای استقلال به میدان رفته که تنها در سه مسابقه در ترکیب اولیه این تیم حضور داشته و در ۱۸ مسابقه به عنوان یار جانشین وارد میدان شده است. همین بازیکن فصل پیش در ۳۰ هفته به مدت ۲۱۲۵ دقیقه برای تیمش به زمین رفته بود.

ناگفته نماند؛ مطهری زننده تک گل صعود استقلال مقابل پیکان از مرحله یک هشتم به یک چهارم نهایی جام حذفی فصل جاری هم بوده است.

عکس| دلبری نیمکت‌نشین محبوب آبی‌ها از فرهاد

بیشتر بخوانید:

کد خبر 1625644

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد