دیدار اعضای کانون شهدای هریکنده بابل با پدر شهید میرنیا


دیدار  اعضای کانون شهدای هریکنده بابل با پدر شهید میرنیا

میرزانژاد از دیدار امام جمعه و فرماندار بابل واعضای کانون شهدای هریکنده با پدر شهید« سید ربیع میرنیا» خبر داد و گفت: این گدر شهید در بستر بیماری هستند و این دیدار با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده شهدا برگزار شد.

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امروز بزرگی و اقتدار و عظمت ما به برکت وجود خانواده شهدایی است که فرزندان شان و همسران شان با گذشتن از جان و خون خود اقتدارو استقلال همه جانبه را برای ما به ارمغان آوردند.

دیدار  اعضای کانون شهدای هریکنده بابل با پدر شهید میرنیا

مدیر مسئول کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل افزود: پاسداشت نام و یاد شهدا و گرامیداشت خانواده شهدا همواره در دستور کار کانون مساجد بوده و در طول سال این برنامه اجرایی می شود و سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده شهدا اجرایی می شود.

میرزانژاد از دیدار امام جمعه و فرماندار بابل و اعضای کانون شهدا هریکنده بابل با پدر شهید« سید ربیع میرنیا» خبر داد و گفت: این پدر شهید در بستر بیماری هستند و این دیدار با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده شهدا برگزار شد.

دیدار  اعضای کانون شهدای هریکنده بابل با پدر شهید میرنیا

وی یادآور شد: همچنین در این دیدار با یکی از نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) هریکنده بابل که در بستر بیماری هستند هم دیدار و از وی دلجویی شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟