منتشر شد / نماهنگ ندارمت با صدای محسن یگانه با بازی میلاد کی مرام + فیلم


منتشر شد / نماهنگ  ندارمت  با صدای محسن یگانه با بازی میلاد کی مرام + فیلم

رکنا: تکه هایی از فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش را با صدای دلنشین محسن یگانه ببینید.

به گزارش رکنا، نماهنگ "ندارمت" با صدای خواننده سرشناس کشورمان محسن یگانه و برش هایی از فیلم سینمایی "ملی و راه های نرفته اش" پیشنهاد امروز رکنا به مخاطبان همیشه همراه است.

درباره محسن یگانه

محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، اما در همان ابتدای کار با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل او داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.

درباره فیلم سینمایی "ملی و راه های نرفته اش"

فیلم سینمایی "مَلی و راه‌های نرفته‌اش" فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین محصول سال 1395 است.

این فیلم درمورد ملیحه، دختری جوان و پر شور است که در خانواده‌ای متعصب و افراطی بزرگ شده است، او عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف نظر خانواده که معتقدند این جوان متناسب با دخترشان و خانواده شان نیست با او ازدواج می‌کند و بعد از ازدواج کم کم متوجه می شود که سیامک دچار نوعی حس شک و تردید است و مدام ملیحه را کتک می‌زند و هیچ حمایتی نیز از جانب خانواده‌اش دریافت نمی‌کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 27.52M | مدت زمان ویدیو: 00:03:45

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا