29 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند


29 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون 29 هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند و خدمات لازم به آنان ارائه می شود که نیکوکاران سهم مهمی در رفع مشکلات این گروه‌های هدف دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سلمان حسینی شامگاه سه شنبه در مراسم افطار این دستگاه با حضور شماری از مددجویان با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های بهزیستی استفاده از ظرفیت‌ خیرین است افزود: نقش خیرین و نیکوکاران در رفع معضلات جامعه هدف به خصوص مشکلات معیشتی و هزینه درمان بسیار موثر است.

این مسوول ادامه داد: خیران بازوان توانمند بهزیستی هستند و در زمان حاضر نزدیک به ۲ هزار خَیر بصورت مستقیم و غیرمستقیم با بهزیستی همکاری می کنند.

وی با اشاره به پویش " در محضر ولی نعمتان " با حضور گروه‌های جهادی اظهار داشت: اجرای این پویش در جهت بهبود شرایط خدمات رسانی به آحاد جامعه بخصوص محرومان انجام می شود.

به گفته حسینی همت و حمایت گروه‌های جهادی ظرفیت مناسبی جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات بهزیستی است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند از طریق موسسات و مراکز وابسته به بهزیستی، حمایت ها و مساعدتهای خود را به اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر داشته باشند و در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات، بهزیستی را یاری کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با اشاره به اینکه کمک به ساخت مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه در دستور کار قرار دارد و در این چند سال اقدامات متعددی در این خصوص انجام شده است، گفت: دستاوردهای انقلاب زیاد است و یکی از شاهکارهای امام راحل تاسیس نهادهای مختلف برای مانایی انقلاب بوده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی اضافه کرد: سپاه در راستای وظایف خود تلاش می‌کند که در کنار نهادهای حمایتی برنامه اجرا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403