واژگونی خوفناک پژو در اتوبان بابایی + عکس


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد.

سرکلانتری پلیس بزرگراه از واژگونی سواری پژو در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی استخر در ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و مصدوم شدن راننده گان در این حادثه خبر داد .

برخی از رانندگان با دیدن واژگونی یک خودرو به خود می گویند : این حادثه هیچ وقت برای من رخ نمی دهد ، غافل از اینکه کافیست پدال گاز را کمی بیشتر فشار دهند و یا حواسشان از رانندگی پرت شود.

واژگونی خوفناک پژو در اتوبان بابایی + عکس

واژگونی خوفناک پژو در اتوبان بابایی + عکس

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از سرکلانتری پلیس بزرگراه پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی یک دستگاه سواری پژو بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان از مسیر خارج و پس از برخورد با گاردریل های کناری واژگون می گردد .

حضور آتش نشانی

سرهنگ‌ شریفی افزود : همکاران بنده در منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل آتش‌نشانی بلافاصله در محل حضور یافتند و عوامل اورژانس به مداوای راننده در محل حادثه پرداختند .

وی گفت : در این حادثه به فرد و خودروی دیگری آسیب نرسید و این سواری با حضور جرثقیل راهور به حالت اول خود بازگشت تا تجربه ای تلخ بهمراه خاطره ای عبرت آموز برای راننده آن باقی بماند .

وی گفت : رانندگان به این نکته توجه داشته باشند هنگامی که حواس آنها به رانندگی نیست و خواب آلوده هستند و یا سرعت خود را افزایش می دهند و بالاتر از سرعت مقرره رانندگی می نمایند باید هر لحظه آمادگی بروز حادثه را مانند واژگونی ، برخورد با عابرین ، برخورد با گاردریل ها و تصادفات فوتی و جرحی را داشته باشند پس به رانندگان توصیه میشود قبل از فشار دادن پدال گاز این حوادث را مرور نمایند و برای خود و دیگران خاطره ای تلخ را به یادگار نگذارند.

منبع: رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403