فراخوان جذب مبلغین طرح امین


فراخوان جذب مبلغین طرح امین

حوزه علمیه استان تهران برای طرح امین، مبلغ جذب می کند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حوزه علمیه استان تهران نسبت به جذب مبلغین طرح امین اطلاعیه و فراخوانی صادر کرده است. روحانیون و طلاب واجد شرایط تا 15 اردیهبشت ماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت نام به وب سایت رسمی حوزه علمیه استان تهران به آدرس howzehtehran.com مراجعه کنند.

علاقه مندان برای شرکت در طرح مبلغین امین باید دارای شرط سنی حداقل 22 و حداکثر 45 سال باشند. اتمام سطح یک برادران و سطح 2 خواهران، تجربه تبلیغ دانش آموزی، داشتن فرصت کافی و تعهد به اختصاص حداقل 60 ساعت فعالیت در ماه، استقرار و اسکان در استان تهران، تلبس رسمی به لباس مقدس روحانیت (ویژه برادران) و قبولی در مصاحبه از شرایط پذیرش مبلغین طرح امین حوزه علمیه استان تهران است.

توفیق انجام رسالت طلبگی و تبلیغ دانش آموزی، پرداخت حق الزحمه تبلیغی، هماهنگی با آموزش و پرورش و معرفی مدرسه جهت تبلیغ دانش آموزی از طرف معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران و احتساب سابقه تبلیغی در معاونت تبلیغ حوزه های علمیه از مزایای شرکت در مبلغین طرح امین است.

فعال شدن پرونده مرکز خدمات و وضع شدن شهریه و بیمه مرکز خدمات، امکان غیر حضوری نمودن دروس حوزوی (ویژه برادران)، استفاده از دوره های آموزشی و مهارتی هدفمند و کاربردی، اولویت در بکارگیری در سایر طرح ها و مناصب فرهنگی، تبلیغی از دیگر مزایای شرکت در این طرح است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...