آلن شیرر: غرور و خودباوری بنزما باورنکردنی است


آلن شیرر: غرور و خودباوری بنزما باورنکردنی است

آلن شیرر، ستاره سابق لیگ برتر انگلیس، از عملکرد کریم بنزما در دیدار برابر سیتی تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد.
کریم بنزما که پیش از این نیز در دیدار مرحله یک هشتم این رقابت‌ها برابر پاری سن ژرمن و در مرحله یک چهارم نهایی برابر چلسی با عملکرد درخشانش ناجی تیمش شده و زمینه حضور این تیم در این مرحله را فراهم کرده بود، بار دیگر در بازی برابر سیتی ستاره تیمش لقب گرفت.
این بازیکن فرانسوی شب گذشته موفق شد دو گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و امید این تیم برای صعود به فینال در بازی برگشت که باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود را زنده نگه داشت.

آلن شیرر: غرور و خودباوری بنزما باورنکردنی است
این مهاجم رئال در دقیقه 82 و در حالی که بازی 2-4 به سود سیتی بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه پاننکا توانست دروازه حریف را باز کند، اقدامی جسورانه که مورد توجه و تحسین بسیاری قرار گرفت.
آلن شیرر پس از پایان این بازی به بی بی سی گفت:« بعد از این که او سه پنالتی را در این ماه از دست داده بود.... تمام کاری که من می‌توانم بکنم این است که لبخند بزنم و با خودم فکر کنم نمی‌توانم باور کنم که کریم بنزما چنین کاری انجام داده است.»
او با اشاره به مهارت این بازیکن در به ثمر رساندن این ضربه پنالتی اظهار داشت:« غرور خالصی که حرکت او داشت و در عین حال باور و توانایی انجام این کار باورنکردنی بود. به نظر می‌رسد که او هر روز بهتر و بهتر می‌شود. این واقعا باورنکردنی است. او این فصل چند گل به ثمر رسانده؟ 41 گل... واقعا تاثیرگذار است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا