زبان باز کردن دزد کر و لال بخاطر مادرش ! / داستانی عجیب + فیلم


زبان باز کردن دزد کر و لال بخاطر مادرش ! / داستانی عجیب + فیلم

رکنا: سردبیر رکنا پرونده دزد کر و لالی را که ناگهان زبان باز کرد سخن گفتن کرد بازخوانی می کند.

به گزارش خبرنگار رکنا، مهدی ابراهیمی که بعد از سال ها خبرنگاری اخبار حوادثی هم اکنون سردبیر رکنا است در روایت خاطره ای جالب از یک پرونده سرقت گفت:« یکی از خاطرات جالب کاری من که خبرش در جشنواره مطبوعات مقام اول بخش خبر را کسب کرد، مربوط به پرونده سرقت جوانی بود که بعد از دستگیری وانمود می کرد کر و لال است.

دزد کر و لال غیرتی شد !

این دزد کرولال اعتراف نمی کرد و مسیر تحقیقات را سخت کرده بود این دزد کرولال بعد از بازداشت در کلانتری وقتی مورد بازجویی قرار گرفت با اشاره می گفت که نمی توانم صحبت کنم و به سوالات ماموران پلیس جواب نمی داد.تا اینکه یکی از مالباختگان که زنی جوان بود وارد اداره پلیس شد و شروع به داد و قال کرد.آن زن در حالی که داد و فریاد می زد می گفت که من این دزد را می شناسم و حتی مادر او را هم می شناسم که مثل خودش سارق است.

آن زن در حال تهمت زدن به مادر دزد کرولال بود که ناگهان سارق با صدای رسا و بغض آلود گفت: خانم ساکت شو! مادر من زن آبرو دار و مومنی است.او اهل نماز و روزه است و چادر سر می کند.به مادرم تهمت نزن!

متهم که در تیتر اخبار از او به عنوان دزد کر و لال با غیرت یاد می شد در ادامه توضیحاتش گفت:«خانواده ما آبرو دار هستند و این تهمت ها به مادرم روا نیست.مدتی قبل من آلوده مواد مخدر شدم و برای همین دست به سرقت زدم اما مادرم نمی داند من دزدی می کنم.برای همین خودم را به کر و لالی زدم اما وقتی دیدم در حق مادرم بی انصافی می شود ترجیح دادم اعتراف کنم و مجازات شوم.»

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 1

حجم ویدیو: 19.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:37

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت