مسئولان شهرستان جوانرود با خانواده سه شهید روحانی دیدار کردند


مسئولان شهرستان جوانرود با خانواده سه شهید روحانی دیدار کردند

کرمانشاه- ایرنا- جمعی از مسئولان شهرستان جوانرود روز چهارشنبه با خانواده شهیدان روحانی؛ عارف فتاحی ، عنایت محمدیان و فاتح خیروزی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امام جمعه موقت جوانرود در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: این سه روحانی عزیز و گران‌قدر، دارای سجایای والای ایمانی، تقوایی، اخلاقی و انقلابی بودند.

ماموستار دکتر «محمدعزیز حسامی» افزود: این شهیدان والا مقام در سخت ترین شرایط در مقابل دشمنان ایستادند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، یک وظیفه است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه موقت جوانرود یادآور شد: داشته های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و با فداکاری شهدا و خانواده های آنان، کشور به مجد و عظمت رسیده است.

شهرستان جوانرود ۳۴۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در جوانرود

جانشین سپاه ناحیه جوانرود با اشاره به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه سپاه ناحیه جوانرود به مناسبت ماه مبارک رمضان، گفت: در این مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بین نیازمندان جامعه توزیع شد.

سرهنگ «مربوط فرزد» افزود: این رزمایش بیست و پنجمین مرحله از کمک های مومنانه در شهرستان جوانرود است.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷هزار بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان و افرادآسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

جانشین سپاه ناحیه جوانرود یادآور شد: رزمایش کمک های مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان که براثر شیوع ویروس کرونا کسب و کار آنان دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است برگزار می شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد