نشستِ سریال «خوشنام» در غیابِ کارگردان برگزار شد


نشستِ سریال «خوشنام» در غیابِ کارگردان برگزار شد

سریال «خوشنام» در حالی که روزهای پایانی پخشِ خود را روی آنتن شبکه یک سیما می‌گذراند، امروز در صدا و سیما نشستِ خبری برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سریال «خوشنام» امروز در صدا و سیما برگزار شد. اما در حالی که قرار بود خبرنگاران در جلسه حضور داشته باشند در آستانه برگزاری، بدون حضور کارگردان و به صورت آنلاین اتفاق افتاد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که علیرضا نجف‌زاده کارگردان به دلیلِ حضور در مشهد و تصویربرداری سکانس‌های پایانی نتوانسته خودش را به این جلسه برساند.

فهیمه سلیمانی نویسنده سریال در جریانِ این نشست تأکید کرده که سعی کردند از کلیشه فاصله بگیرند و داستان‌ها به گونه‌ای طراحی شوند تا مخاطب نتواند حدس بزند و این امیدواری را داریم که مخاطب غافگیر شده باشد و در ادامه هم این غافلگیری‌ها وجود دارد. چرا که تهیه‌کننده این مجموعه پیش از این اعلام کرده بود که مخاطب با پایانی روبرو خواهد شد که به هیچ‌وجه نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

هومن حاجی‌عبداللهی بازیگر نقشِ اول سریال به این نکته اشاره کرد که از همان ابتدا به قصه سریال علاقه داشته و با احتیاط پیش رفته است. او می‌‌گوید: بازتاب‌هایی که از شب اول پخش دیدم خوب بود. سال‌ها به خاطر کار کودک بچه‌ها مرا با «پنگول» و به خاطر «پایتخت» مرا «رحمت» صدا می‌کردند اما بعد از این سریال من «شهرام» شدم.

او همچنین درباره تجربه کار رمضانی‌اش گفت: یک بار تجربه‌اش را داشتم «پایتخت 4» بود که فکر می‌کنم تا عصر روز عید فطر کار کردیم و تا شب تدوین شد تجربه شیرین و سختی بود و برای هرکسی اتفاق فرخنده‌ای است که در رمضان یا نوروز کارش پخش شود و سریال‌ها بیشتر و بهتر دیده می‌شود.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک هم در این نشست حضور داشت و به روندِ ساخت این مجموعه اشاره کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری