تجربه عجیب در برنامه «زندگی پس از زندگی»/ حق‌الناسی که گردن شهید مدافع حرم بود +فیلم


تجربه عجیب در برنامه «زندگی پس از زندگی»/ حق‌الناسی که گردن شهید مدافع حرم بود +فیلم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در برنامه «زندگی پس از زندگی» به روایت افرادی می‌پردازد که در تجربه‌ مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در قسمتی از این برنامه، ایمان عبدالمالکی...

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در برنامه «زندگی پس از زندگی» به روایت افرادی می‌پردازد که در تجربه‌ مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در قسمتی از این برنامه، ایمان عبدالمالکی از تهران که تجربه‌گر این صحنه‌ها بوده است، به ماجرای حلالیت گرفتن یک شهید مدافع حرم از او در آن عالم اشاره می‌کند.

عبدالمالکی با اشاره به کتکی که به حسین کریمی زده بود و سیلی‌ای که بعد از آن از برادر بزرگ‌ترش، شهید امین کریمیخورده بود، آن هم بدون اینکه علت آن کتک‌کاری را بپرسد، می‌گوید: چند سال از آن واقعه گذشت و امین کریمی در سال ۱۳۹۳ به سپاه رفت. بعد مدافع حرم شد. در یکی از عملیات‌ها شهید شد. ظهر روز تاسوعای سال ۱۳۹۴ در هیأت با بچه‌ها نشسته بودیم که گفتند: بچه‌ها، امین کریمی شهید شد.

او می‌افزاید:‌ با این خبر اصلاً وا رفتیم. باورم نمی‌شد که امین کریمی شهید شده باشد. من هنوز آن سیلی یادم بود و به رفیق‌هایم در آن جمع با اشاره به ماجرای سیلی گفتم: امین را حلال نمی‌کنم؛ برای اینکه در روز قیامت مقداری از آن ثوابش را بگیرم تا شفاعتم کند و به بهشت بروم.

عبدالمالکی در ادامه به ماجرای حلالیت گرفتن شهید امین کریمی با واسطه شدن امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب(س) اشاره می‌کند:

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید امین کریمی متولد اول فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ بود که در تاریخ سی‌ام مهرماه سال ۱۳۹۴ همزمان با شب تاسوعای حسینی در سن ۲۹ سالگی در منطقه ریف سوریه به شهادت رسید. مزار این شهید در امامزاده علی اکبر چیذر قرار دارد.

پیش‌تر خبرگزاری فارس در گزارش‌هایی با عنوان «لباس عروسی که به سلیقه شهید مدافع حرم دوخته شد» و «من خوش تیپم!/با شنیدن نام سوریه از حال رفتم» به زندگی شهید امین کریمی پرداخته بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج