برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال


برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

به‌گزارش خبرگزاری فارس،کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، خانوادگی و گردشگری را در مسیر تهران تا ساری برگزار می‌کند. این رالی دو روزه با هدف ترویج سفرهای...

به‌گزارش خبرگزاری فارس،کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، خانوادگی و گردشگری را در مسیر تهران تا ساری برگزار می‌کند.

این رالی دو روزه با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست در سفرهای خانوادگی و گروهی برگزار می‌شود.

رالی تور گردشگری تهران- شمال روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حمایت مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران آغاز می‌شود و روز جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه با معرفی برگزیدگان که بر اساس امتیازهای ثبت شده از سوی داوران و ناظران انتخاب خواهند شد در شهر ساری به کار خود پایان می‌دهد.

علاقه‌مندان برای شرکت در سطوح همگانی، پیشرفته و اختصاصی این رالی که به منظور جلب توجه عموم گردشگران و مسافران به محیط زیست و اهمیت حفظ و نگهداری از آن، جمله "ما با طبیعتیم را" به عنوان شعار خود انتخاب کرده است، می‌توانند تا روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه از طریق نشانی اینترنتی www.taci.ir/rally به شکل آنلاین ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!