مسیرهای راهپیمایی روز قدس در ملارد اعلام شد


مسیرهای راهپیمایی روز قدس در ملارد اعلام شد

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: چهار مسیر دسترسی منتهی به مصلی نماز جمعه ملارد برای برگزاری راهپیمایی روز قدس پیش بینی شده است.

جابر کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان ملارد از ساعت ۱۰:۳۰ از چهار منتهی به مصلی برگزار می شود.

وی با اشاره به این مسیرهای دسترسی یادآورشد: مسیر شماره یک از مسجد جامع به سمت مصلی، میر شماره ۲ از مسجد امام زمان(عج) به سمت مصلی، مسیر شماره سه خیابان امام خمینی(ره) به سمت مصلی و مسیر شماره چهار از مسجد حضرت ابوالفضل در میدان گل ها به سمت مصلی میزبان راهپیمایان خواهد بود.

کریمی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در صفادشت نیز برگزار می شود، اظهارداشت: در این شهر یک مسیر و در خیابان منتهی به مصلی برای برپایی راهپیمایی پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان ملارد سخنران روز قدس در شهر ملارد را علی قشقایی مدیرکل انتظامی و سیاسی استانداری تهران و در شهر صفا شهردشت را حسین حق وردی نماینده مجلس شهرستان اعلام کرد.

وی همچنین به برپایی نماز عید سعید فطر اشاره و خاطرنشان کرد: نماز عید سعید فطر در ملارد از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل بلوار الغدیر به امامت حجت الاسلام خوبانی امام جمعه ملارد و در صفا دشت نیز در بلوار شهید خرقانی به امامت امام جمعه آن اقامه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)