روز قدس، روز مقابله مستضعفین با استکبار است


روز قدس، روز مقابله مستضعفین با استکبار است

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه روز قدس، روز مقابله مستضعفین با استکبار است، ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی های لازم مثل 22 بهمن روز قدس هم در بخش با عظمت و باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» امروز (۷ اردیبهشت ماه) در نشست هماهنگی برگزاری روز قدس به اهمیت این روز اشاره کرد و گفت: جمعه آینده، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است.

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه به تعبیر امام راحل (ره) «روز قدس، فقط روز فلسطین نیست و روز اسلام است»، افزود: روز قدس، روز حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه روز قدس، روز مقابله مستضعفین با استکبار است، ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی های لازم مثل ۲۲ بهمن روز قدس هم در بخش با عظمت و باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از دو سال از همه گیری کرونا و با کاهش آمار مبتلایان به کرونا بزرگداشت روز قدس مثل سال های قبل از کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: روز جهانی قدس امسال به عنوان نخستین روز جهانی قدس در قرن جدید بار دیگر عزم و اراده و وحدت امت اسلامی به ویژه ملت انقلابی و ظلم ستیز ایران اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را در معرض دید جهانیان قرار خواهد داد.

در این نشست مصوب شد مسیر راهپیمایی روز قدس از بخشداری شهر پاتاوه تا مصلی امام هادی (ع) شهر پاتاوه برگزار و حفظ امنیت توسط سپاه انجام شود .

همچنین مقرر شد ضمن دیدار و جلسه از فرهنگیان نمونه تجلیل شود و اجرای سرود توسط دانش آموزان و نماز عید فطر در مصلی امام هادی (ع) برگزار شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت