ثبت 18 هزار تماس تلفنی در سامانه 111 در قزوین


ثبت 18 هزار تماس تلفنی در سامانه 111 در قزوین

قزوین - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: تا ساعت 16 امروز 18 هزار تماس تلفنی از سوی مردم قزوین در سامانه 111 ثبت شده است.

حجت الاسلام احمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین هزمان با سفر رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به قزوین سفری مردمی است و تا حد امکان تلاش می‌کنیم که با مردم ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: برای ارتباط بهتر و حل مشکلات مردم سی و چهار نهاد و سازمان به عنوان دفتر خدمت، پاسخگوی مسائل و مشکلات تخصصی مردم هستند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تاکید کرد: در تمام ادارات کل، نمایندگان دولت سیزدهم برای شنیدن مطالبات مردم به صورت چهره به چهره حضور دارند.

وی با اشاره به راه‌های ارتباط مردم با دولت در این سفر اظهار کرد: بهترین راه، تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ است که پس از بیان مشکلات و مطالبات، کد رهگیری برای هر شخص ارسال می‌شود و همچنین این راه مطئمن ترین و سریع‌ترین راه برای دریافت پاسخ شکایات است.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: تا ساعت ۱۶ امروز ۱۸ هزار تماس تلفنی از سوی مردم قزوین در سامانه ۱۱۱ ثبت شده است.

وی در پایان خصوص بیان مشکلات با نامه نیز اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند نامه‌های مکتوب خود را به خودروهای سیار که برای این کار تدارک دیده شده تحویل دهند.


حجت الاسلام احمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین هزمان با سفر رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به قزوین سفری مردمی است و تا حد امکان تلاش می‌کنیم که با مردم ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: برای ارتباط بهتر و حل مشکلات مردم سی و چهار نهاد و سازمان به عنوان دفتر خدمت، پاسخگوی مسائل و مشکلات تخصصی مردم هستند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تاکید کرد: در تمام ادارات کل، نمایندگان دولت سیزدهم برای شنیدن مطالبات مردم به صورت چهره به چهره حضور دارند.

وی با اشاره به راه‌های ارتباط مردم با دولت در این سفر اظهار کرد: بهترین راه، تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ است که پس از بیان مشکلات و مطالبات، کد رهگیری برای هر شخص ارسال می‌شود و همچنین این راه مطئمن ترین و سریع‌ترین راه برای دریافت پاسخ شکایات است.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: تا ساعت ۱۶ امروز ۱۸ هزار تماس تلفنی از سوی مردم قزوین در سامانه ۱۱۱ ثبت شده است.

وی در پایان خصوص بیان مشکلات با نامه نیز اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند نامه‌های مکتوب خود را به خودروهای سیار که برای این کار تدارک دیده شده تحویل دهند.

کد خبر 5477010

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟