استاندار مازندران قهرمانی نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور را تبریک گفت


استاندار مازندران قهرمانی نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور را تبریک گفت

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با صدور پیامی قهرمانی تیم فوتبال امیدهای نساجی در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال امید نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور ضمن تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مدیران این تیم اظهار امیدواری کرد که این قهرمانی مقدمه قهرمانی تیم بزرگسالان نساجی مازندران در فینال جام حذفی کشور و شادی مردم استان باشد.

تیم امید نساجی دیشب در فینال لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور توانست تیم امید ملی حفاری را با تک گل دقیقه ۸۰ مرصاد سیفی شکست دهد و برای دومین فصل پیاپی قهرمان این لیگ شود.

استاندار مازندران پس از این پیروزی با صدور پیامی قهرمانی امیدهای نساجی را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که امشب نیز تیم بزرگسالان نساجی قهرمان جام حذفی شود. حسینی‌پور در این پیام نوشته است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
قهرمانی تیم امیدهای نساجی در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، بار دیگر موجبات فخر ‌و نشاط مردم مازندران را به همراه داشت.
فتح جام قهرمانی لیگ برتر توسط فوتبالیست‌های پرانگیزه این استان بیانگر امیدواری به جوانانی است که بارها عزت و عظمت ورزش مازندران را به منصه ظهور رسانده است.
این قهرمانی را به تک‌تک بازیکنان، کادرفنی، مسئولان، مالک محترم و مردم علاقمند به ورزش استان تبریک می‌گویم. امیدوارم این پیروزی مقدمه قهرمانی تیم بزرگسالان نساجی مازندران در فینال جام حذفی کشور و شادی مردم استان باشد. ان‌شاءلله تعالی

استاندار مازندران طی هفته‌های اخیر با نگاهی ویژه پیگیر رفع برخی مشکلات تیم فوتبال نساجی از جمله تکمیل ورزشگاه شهید وطنی شده و ۲۲ فروردین نیز مهمان ویژه مسابقه نساجی و استقلال بود. حسینی‌پور امشب هم برای تماشای مسابقه فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابد.

نماینده عالی دولت در مازندران ۲۲ فروردین نیز مهمان ویژه مسابقه نساجی و استقلال بود.

تیم فوتبال نساجی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی تهران برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به مصاف الومینیوم اراک می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس