چرا امبر هرد، همسرش جانی دپ را کتک می زد؟


چرا امبر هرد، همسرش جانی دپ را کتک می زد؟

یک متخصص روان‌پزشکی اعلام کرد براساس یافته‌های مطالعاتی او، امبر هرد، بازیگر آمریکایی و همسر سابق…

امبر هرد به اختلال حاد شخصیتی مبتلاست

یک متخصص خشونت خانگی که برای ارائه مدرک به دادگاه شکایت جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد دعوت شده بود، شهادت داد که براساس ارزیابی‌های او، امبر هرد مبتلا به دو اختلال روانی شامل اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت هیستریونیک (نمایشی) است.

شانون کوری که به عنوان شاهد جانی دپ در دادگاه حاضر شده گفته است این تشخیص حاصل بررسی ارزیابی‌های روان‌ شناختی قبلی امبر هرد علاوه بر معاینه مستقیم در دو نوبت و شرکت در آزمون پرسشنامه شخصیت چندمرحله‌ ای مینه‌ سوتا (MMPI) است.

او همچنین گفت از مشخصه‌ های اختلال شخصیت مرزی می‌توان به شخصیتی ناپایدار، حساس به طرد شدن، با قابلیت خودگردانی کم و خشم زیاد نسبت به افراد کم‌قدرت، توجه‌طلبی و... اشاره کرد که می‌تواند به یکباره به مرز انفجار برسد. هرکس که تلاش می‌کند با چنین شخصیتی رابطه صمیمی برقرار کند، احتمالاً از بُت به زباله‌دان تبدیل می‌شود و افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی معمولا در روابط خود شریکی تهاجمی هستند و با استفاده از سیستم حقوقی تهدید به شکایت و ادعای سوءاستفاده خواهند کرد.

امبر هرد پیش از این مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با جانی دپ مورد سوءاستفاده قرار می‌گرفته و حالا جانی دپ معتقد است این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده است و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است.

شکایت جدید جانی دپ به نامه سرگشاده‌ای اشاره دارد که امبر هرد ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۹ در واشنگتن‌پست منتشر کرد و در آن نوشت که او به یک شخصیت عمومی نماینده آزار خانگی تبدیل شده است. البته او در این نوشته نامی از دپ یا جزئیات آن ذکر نکرده است اما همچنین گفته او تمام خشم زنان که از آن صحبت می‌کنند را تجربه کرده است.

جانی دپ پیش از این شکایتی نیز علیه روزنامه انگلیسی سان مطرح کرده بود که در مقاله‌ای او را فردی توصیف کرده بود که همسرش را کتک می‌زند و در نهایت قاضی حکم داد مطالب منتشرشده در این گزارش تا حد زیادی درست بوده است و در جریان دادگاه امبر هرد عنوان کرد در چندین نوبت در مواجهه با دپ امنیت جانی نداشته است. پس از شکست جانی دپ در این دادگاه اجازه برگزاری دادگاه تجدیدنظر نیز به او داده نشد.

جانی دپ که یکی از ۱۰ بازیگر پردرآمد سینما محسوب می‌شود، پس از حواشی چند سال اخیر نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست داده است و تمایل کمپانی هالیوودی برای همکاری با او کاهش یافته است.

بیشتر بدانید : جانی دپ: امبر هرد با سیگار من را سوزاند و انگشتم را قطع کرد!! + عکس مدرک

بیشتر بدانید : همسران سابق جانی دپ از او حمایت کردند! + عکس

بیشتر بدانید : خیانت به جانی دپ؟ ایلان ماسک جانی دپ را به مبارزه در قفس دعوت کرد! + عکس

بیشتر بدانید : کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد چگونه به اثبات رسید؟! + تصاویر



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


برچسب ها: جانی دپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا