بند فسخ وجود دارد؛/ مانع اصلی توافق کونته با PSG برداشته شد


بند فسخ وجود دارد؛/ مانع اصلی توافق کونته با PSG برداشته شد

در صورت توافق شخصی، مشکلی برای حضور آنتونیو کونته روی نیمکت پاری سن ژرمن برای فصل بعد وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در 24 ساعت اخیر شایعات در مورد احتمال توافق آنتونیو کونته با پاری سن ژرمن شدت گرفته و به نظر او تبدیل به گزینه اول باشگاه فرانسوی شده است. اگرچه برخی منابع مدعی شدند آنتونیو کونته با تاتنهام قرارداد داشته و دنیل لوویِ سخت گیر محال است اجازه فسخ قرارداد دهد، اما به نظر می‌رسد این سرمربی از قبل فکر این بخش از ماجرا را نیز کرده است.

بند فسخ وجود دارد؛/ مانع اصلی توافق کونته با PSG برداشته شد

آنتونیو کونته در ماه نوامبر سال گذشته قراردادی 18 ماهه با تاتنهام امضا کرد، اما سایت کالچومرکاتو مدعی شد این سرمربی ایتالیایی می‌تواند در فصل تابستان پیش رو و با فعال کردن بند موجود در قرارداد خود لندن را ترک کند. در حقیقت کونته در آن مقطع با تاتنهام توافق کرده بود که در صورت عدم رضایت از شرایط می‌تواند این باشگاه را در پایان فصل ترک کند و این اتفاق در شرف رخ دادن است.

آنتونیو کونته در حال مذاکره با پاری‌سن ژرمن است و گفت‌و‌گو بین طرفین در روزهای اخیر آغاز شده است. کونته درخواست دستمزد 30 میلیون یورویی در سال داشته و البته کنترل انتخاب کادر فنی، فعالیت باشگاه بازار نقل و انتقالات و حتی در رسانه‌های اجتماعی را نیز برای قبول پیشنهاد پاری‌سن ژرمن درخواست کرده است. همچنین آنتونیو کونته در تیم جدیدش با دوست و هم‌تیمی سابق خود جیانلوکا پتراچی دوباره همکاری خواهد کرد و قرار است او به‌عنوان جایگزین لئوناردو، در پست مدیریت ورزشی فعالیت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!