دادستان نجف آباد: واقفین و خیرین گره گشای مشکلات هستند


دادستان نجف آباد: واقفین و خیرین گره گشای مشکلات هستند

اصفهان-ایرنا-دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد گفت: واقفین، خیرین و خیریه‌ها در حوزه‌های مختلف مثل آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گره‌گشای مشکلات این شهرستان هستند.

به گزارش ایرنا، حسین گرامی شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان در جمع خیرین نجف آباد افزود: همواره خیریه‌های نجف آباد برای گره گشایی از مشکلات پیشتاز بوده و در حوزه‌های مختلف به روند پیشرفت کار شهر و رفع نیازهای مردم کمک می‌کنند.

وی کمک به خانواده زندانیان، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و رفع نیازهای زندان این شهرستان از جمله همکاری‌های مردم و موسسات خیریه با دستگاه قضایی بیان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده زندانیان هر دو ماه یکبار انجام شده و با تشکیل خیریه حمایت از خانواده زندانیان تامین نیاز آنان پوشش داده شده و امکانات هوشمند برای تحصیل دانش آموزان این قشر فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان این خطه هستند و از حمایت‌های معیشتی و تحصیلی و درمانی بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایرنا، خیریه امام موسی کاظم(ع) در حمایت از زندانیان نجف آباد ۲۵ میلیارد ریال برای معیشت، رفع نیازهای زندانیان و آزادی آنان در یک سال گذشته هزینه کرده و با برگزاری جلسات صلح و سازش فرصتی برای کاهش ورودی پرونده های قضایی و ورودی به زندان داشته است.

خیرین نجف آباد در این مراسم بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)