از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم


از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

رکنا: 10 موزیک ویدئو از 10 خواننده پرطرفدار ایرانی که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، نوبتی هم باشد، نوبت نماهنگ پیشنهادی رکنا به شما مخاطبان همیشه همراه است. در این نماهنگ شما بیننده 10 موزیک ویدئو از 10 خواننده پرطرفدار ایرانی هستید.

10 خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی

1. سیروان خسروی

سیروان خسروی متولد تابستان 1361 در تهران است. او آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده پاپ، راک ،موسیقی الکترونیک و بازیگر ایرانی است. او از سن 11 سالگی به مدت چهار سال نزد "اوی جونیو" به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت.

او در 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های 1379 و 1380 به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

سیروان خسروی در شهریورماه1394 با اجرای کنسرت «آنپلاگد» خود در سالن برج آزادی تهران توانست اولین اجرای کنسرت آنپلاگدِ ایران را در کارنامهٔ خود ثبت کند.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

تاکنون دو قطعه از او با نام‌های «نه نرو» و «ساعت ۹» موفق شده‌اند در جدول موسیقی رادیوی هلندی Funx رتبهٔ 1 را به دست آورند.

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه " من مقصرم " است .

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

2. بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد پاییز 1361 در تهران است. او خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز، موسیقی پاپ کشورمان است. بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز کرد و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در 14 سالگی، مجوز رسمی خود را در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط کرد.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه " دیوونه جان" است .

3. زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد بهار 1364 در تهران است. او خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده ، نوازنده وبازیگرا کشورمان است که در اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام 28 منتشر کرد.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

زانیار، برادر کوچک‌تر سیروان خسروی، دیگر خوانندهٔ پاپ است. او در سال 1392 مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد.

زانیار اولین بار سال 1390 وقتی 26 ساله بود با فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» وارد سینما شد سپس سال 93 در سریال خانگی «عشق تعطیل نیست» بازی کرد.

4. احسان خواجه امیری

احسان خواجه‌امیری متولد پاییز 1363 در تهران است. او خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کنندهٔ، موسیقی پاپ کشورمان است.این خواننده توانا فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایرانی است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از 5 سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد.

احسان خواجه‌امیری کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعهٔ مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای گوناگون را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به پایان نمی‌رساند. احسان فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصهٔ خوانندگی یک شوخی می‌دانست. او در سن 17 سالگی آلبوم «من و بابا» را روانهٔ بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازهٔ زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در 19 سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانهٔ «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه "وقتی میخندی" است .

5. فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد تابستان 1360و خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس کشورمان است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال 1378 آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه "آتیش" است .

6. گروه ایهام

ایهام بند یا ایهام یک گروه موسیقی تلفیقی پاپ سنتی است. این گروه در سال 1396با همکاری زانیار خسروی با مازیار لشنی فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

اولین قطعهٔ این گروه با عنوان بغض (با بازی امیر آقایی و ویشکا آسایش) در31 مرداد 1396 منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. آهنگ بغض از نظر بسیاری از کارشناسان موسیقی بهترین آهنگ در سبک پاپ و موسیقی تلفیقی است که در سال 96 ساخته‌ شده‌ است.

مازیار لشنی خواننده گروه ایهام متولد تابستان 1371 است. مازیار لشنی چهره جدیدی در موسیقی پاپ ایرانی است که صدای خاص و سبک خواندنش که به موسیقی سنتی نزدیکتر است وی را از دیگر خوانندگان جدا نموده و سبب شده تا خیلی زود نامش در میان اهالی موسیقی و نسل جوان معروف شود و با گروه ایهام به شهرت برسد.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

زانیار خسروی متولد بهار 1364 است. اوخواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده ، نوازنده وبازیگر کشورمان است که در اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام 28 منتشر کرد.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه ( "چشمانت آرزوست" است .

7. رضا صادقی

رضا صادقی متولد تابستان 1358 و خواننده پاپ و ترانه‌سرای کشورمان است. او در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده‌است و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

اصالت او از روستای کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است. او در 25 مرداد 1358 در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. او در 20 بهمن 1390 با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد در سال 1391 ازدواج کرد. این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا و ویانا دارند.

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه "همه اون روزا" است .

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

8. محسن یگانه

محسن یگانه متولد بهار 1364 است. او خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ کشورمان است.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

او فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند. او فرزند محمدرضا یگانه (یکی از شهدای جنگ ایران و عراق) است و مادرش استاد دانشگاه است.

محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن قطعه بی‌کلام «گل گندم» از آلبوم بهار من اثر شادمهر عقیلی بدست آورد که حس عجیبی نسبت به موسیقی روز «پاپ» پیدا کرد و با علاقه دو چندانی که در او به وجود آمده بود، به فراگیری ساز گیتار پرداخت. نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، اما در همان ابتدای کار با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او هوش خوبی داشته و خانواده به خاطر سطح بالای علمی بیشتر تمایل به ادامه تحصیل او داشتند و باعث شده بود فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند، ولی این مانع کار نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه "بهت قول میدم" است .

9. علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی متولد بهار 1364 در تهران است. او خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده، موسیقی پاپ ایرانی است.

علیرضا طلیسچی خوانندگی را در18 سالگی به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. وی با انتشار آثار گروه موفق «علیرضا و حمیدرضا» شناخته شد و این دو با یکدیگر دو آلبوم به نام‌های «نارفیق 1» و «نارفیق 2» را منتشر کردند. پس از آن آثار مستقلش را در فضای مجازی منتشر نمود که با استقبال مخاطبین مواجه گردید. اولین آلبوم رسمی علیرضا طلیسچی به نام «دقیقه‌هام» در سال 1395 پخش گردید.

او اولین کنسرت خود را 14 آذر 1395 در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه "قاف" است .

10 . رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ 20 دی ماه 1370 در یزد متولد شد.این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

از سیروان خسروی تا رضا بهرام / 10 خواننده پرطرفدار ایرانی + فیلم

رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد و در سال 1384 و بعد از از دست دادن پدرش مدتی افسرده شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت. تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد. خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد. رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

موزیک ویدئو استفاده شده در ویدئو مربوط به قطعه " شبهای بعد از تو" است .

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 86.14M | مدت زمان ویدیو: 00:05:41

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403