اشکان خودش برای آینده اش تصمیم می‌گیرد؛/ حرف‌های مهم شجاعی درباره تغییرات در تیم ملی


اشکان خودش برای آینده اش تصمیم می‌گیرد؛/ حرف‌های مهم شجاعی درباره تغییرات در تیم ملی

مسعود شجاعی معتقد است بی برنامگی موجود در فدراسیون فوتبال و صحبت از تغییر کادرفنی قطعا به تیم ملی لطمه خواهد زد.

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی پس از جشن قهرمانی نساجی در‌ جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خیلی بابت اتفاق بزرگی که افتاد خوشحالم؛ بیشتر خوشحالی ام بخاطر مردمی که تشریف آوردند، مردمی که نتوانستند بیایند اما طرفدار نساجی هستند و همه مردم مازندران است که فکر می‌کنم چند ماه حال آنها را ساختیم. همه تلاش ما این بود که بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم؛ خیلی سخت بود و راه سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تیم آلومینیوم تیم خیلی خوبی بود و جا دارد به آنها تبریک بگویم. نمی‌خواهم کلیشه ای شود اما واقعا تیم قوی و قدرتمندی هستند و این را نشان دادند. فکر می‌کنم امروز به چیزی که حق‌مان بود رسیدیم چون در لیگ با وجود کیفیتی که داریم نتوانستیم حق‌مان را بگیریم ولی خدا را شکر امروز توانستیم جام را ببریم و تاریخ ساز شویم و مردم را خوشحال کنیم.

شجاعی در واکنش به اینکه چه خواسته ای از مسئولان استان دارند گفت: خواسته زیاد داریم ولی امیدوارم اتفاق بزرگی که افتاد شروع خوبی باشد که مسئولین هم همکاری کنند. فکر می‌کنم الان ایده آل هایی که AFC برای شرکت در مسابقات آسیایی دارد خیلی زیاد است و این فاکتور ها مهم است و باید فراهم شود؛ از زمین گرفته تا امکانات. فکر می‌کنم امکاناتی که الان داریم حداقل ها است و ما‌ هم با همین امکانات قهرمان شدیم. بچه ها، کادرفنی و تمام کسانی که در تیم زحمت می‌‌کشند با‌ تمام وجود‌ تلاش کردند که ما بتوانیم این مهم را به دست بیاوریم. از این بابت خوشحال هستم و امیدوارم که حضور مسئولین گذرا و فقط برای امشب نباشد. من مطمئنم با صحبت هایی که شده آنها پیگیر کار هستند که انشاالله از این به بعد برای نساجی اتفاقات بهتری هم رخ بدهد.

اشکان خودش برای آینده اش تصمیم می‌گیرد؛/ حرف‌های مهم شجاعی درباره تغییرات در تیم ملی

او درباره وضعیت تیم ملی گفت: متاسفانه این بی برنامگی که در حال حاضر در فدراسیون وجود دارد و همچنین صحبت از تغییر مربی، به تیم لطمه می‌زند. تیم ملی باید ثبات داشته باشد؛ بازی های مهمی در پیش داریم و باید شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم کنند و بازی های تدارکاتی مهمی برگزار کنند. با اتفاقاتی که رخ می‌دهد بازیکنان هم ناخودآگاه تمرکزشان را از دست می‌دهند و دچار دوگانگی می‌شوند که آیا مربی تغییر می‌کند یا رییس فدراسیون چه کسی است. همه اینها به تیم لطمه می‌زند. شاید الان متوجه نشویم اما در بازی ها متوجه می‌شویم چون بازی های خیلی سختی داریم و اصلا نمی‌شود دست کم گرفت. من صحبت هایی می‌شنوم که گروه ما آسان است. فکر می‌کنم دیگر دوره ۹۸ گذشته و الان بازیکنان آمریکا در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند، تیم انگلیس فوق‌العاده و مدعی قهرمانی است. باید خیلی بیشتر از این تلاش کنیم؛ فکر می‌کنم این بی برنامگی به تیم لطمه می‌زند.

شجاعی در واکنش به درگیری بین اعضای فدراسیون سابق و فدراسیون فعلی و همچنین اخباری که در خصوص تعلیق فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود عنوان کرد: ما وقتی می‌گوییم تیم ملی یعنی باید همه در جهت ارتقای این تیم تلاش کنیم و فقط این نیست که هر کسی سهم خودش را بردارد و این بدترین اتفاقی است که می‌تواند بیفتد. امیدوارم با ریش سفیدی و مدیریت خوب بتوانیم این بی برنامگی ها را جمع کنیم و به وضعیت تیم ملی سر و سامان بدهیم چون چیزی نمانده و چشم به هم بزنیم این دوران هم می‌گذرد و بازی ها می‌رسد. این بد است که دوباره در زمان بازی ها با انشاالله و خدا کمک کند پیش برویم. همیشه خدا قرار است به همه تیم ها کمک کند اما هر کس بیشتر تلاش کند و برنامه ریزی بهتری داشته باشد موفق تر خواهد بود.

بازیکن نساجی درباره اینکه آیا فصل بعد هم در نساجی حضور خواهد داشت گفت: من قرارداد دارم اما انشاالله آخر فصل تصمیم می‌گیرم.

او درباره هواداران نساجی حاضر در استادیوم بیان کرد: فوق‌العاده بودند. یک شب فوق‌العاده برای ما و خودشان رقم خورد و خوشحالیم که آنها هم خوشحال به منزل‌شان می‌روند.

شجاعی در واکنش به اینکه با اشکان [دژاگه] صحبت کرده که به نساجی بیاید گفت: نه. ایشان خودشان عاقل و بالغ هستند و برای آینده‌شان تصمیم می‌گیرند. من صحبتی با ایشان نکردم اما اگر از من مشورت بخواهند حتما مشاوره می‌دهم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یک از دستاوردهای دوران فوتبالش برایش پررنگ تر است گفت: مطمئنا همه قهرمانی ها و حضور در جام جهانی در ذهنم می‌ماند. اینها جزو افتخارات ورزشی ام است و خوشحالم که توانستم کسب‌شان کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟