می‌دانم چه حرف‌هایی در رختکن ردوبدل شد/ فخرالدینی: قسمت آلومینیوم نبود قهرمان شود


می‌دانم چه حرف‌هایی در رختکن ردوبدل شد/ فخرالدینی: قسمت آلومینیوم نبود قهرمان شود

میلاد فخرالدینی اعتقاد دارد حواشی پیش آمده قبل از آغاز فینال جام حذفی، هیچ تأثیری روی شکست این تیم نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام حذفی میان آلومینیوم و نساجی با حواشی زیادی همراه بود. از قفل شدن رختکن اراکی ها قبل از بازی گرفته تا درگیری هایی که در این بازی رخ داد. بازیکن آلومینیوم اعتقاد دارد که این حرکات برای فوتبال ایران زشت است.

میلاد فخرالدینی بازیکن آلومینیوم در پایان این دیدار گفت: زمانی که فرصت های پرتعداد و 100 درصدی ما به گل تبدیل نمی شود ولی یک موقعیت 50 درصدی تیم نساجی به گل تبدیل می شود، یعنی قهرمانی قسمت ما نبوده و قسمت تیم نساجی بوده است.

وی درباره اتفاقات قبل از بازی نیز گفت: فکر می کنم این اتفاقات در فوتبال ما جایی ندارد و همه می دانند چه کسانی این کارها را می کنند و چه حرفایی می زنند. حالا من موضوع را خیلی باز نمی کنم.

بازیکن آلومینیوم ادامه داد: من خودم با کادرفنی تیم نساجی سابقه همکاری داشته ام و این اتفاقات که رخ می دهد، برای فوتبال ما زشت است. من فکر نمی کنم ارزشش را داشته باشد. من می دانم که چه حرفایی در رختکن نساجی رد و بدل شده است.

فخرالدینی در پایان گفت: فقط می خواهم این صحبت را بکنم که این اتفاقات باعث نشده است ما ببازیم. یعنی بعضی افراد به پای خودشان ننویسند که من رفتم و این اتفاقات را انجام دادم و تیم آلومینیوم باخت. نه اصلا اینگونه نیست، قسمت تیم نساجی بود قهرمان شود و به آنها تبریک می گویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید