بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز


بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر استفاده از امکانات و ظرفیت های ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کانون های مساجد در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نخستین جلسه شورای اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در سال جدید با حضور اعضا برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این نشست با سه رویکرد اصلی مدیریتی - تمهیدی، آموزشی-پژهشی و فرهنگی-تبلیغی در حوزه اقامه نماز در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

نمکی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تلاش خواهد کرد در سال جدید نقش حمایتی و تحرک بخشی خود را در حوزه اقامه و توسعه و ترویج فرهنگ نماز با استفاده از ظرفیت مراکز و مؤسسات تحت پوشش گسترش ببخشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: استفاده از امکانات و ظرفیت های ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کانون های مساجد در حوزه ترویج فرهنگ نماز در اولویت برنامه های این اداره در سال جدید خواهد بود.

نمکی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مؤسسات سینمایی در تولید فیلم های کوتاه با موضوع نماز، استفاده از ظرفیت سازمان های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کاشان در تولید محتوا و استفاده از ظرفیت هنرمندان و طراحان در حوزه نماز از دیگر برنامه های این اداره در سال جدید خواهد بود.

نمکی افزود: در این جلسه نظرات و پیشنهادات اعضا به منظور کیفیت بخشی به فعالیت های حوزه اقامه نماز احصا و طرح ها و برنامه های تبلیغی و ترویجی در این خصوص ارائه و جمع بندی شد.

پایان پیام

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)