مخالفت رئیس یک فدراسیون با پشت میز نشینی/ صیامی: باید برای حل مشکل دوومیدانی دوندگی دویم


مخالفت رئیس یک فدراسیون با پشت میز نشینی/ صیامی: باید برای حل مشکل دوومیدانی دوندگی دویم

هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادهایی که به دید و بازدیدهای زیاد او می‌شود، اظهار داشت: ما باید برای نشان دادن ظرفیت‌های این رشته به مسئولان و مدیران تلاش کنیم. دیدارهایی هم که صورت می‌گیرد...

هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادهایی که به دید و بازدیدهای زیاد او می‌شود، اظهار داشت: ما باید برای نشان دادن ظرفیت‌های این رشته به مسئولان و مدیران تلاش کنیم. دیدارهایی هم که صورت می‌گیرد برای همین است و می‌خواهیم ظرفیت دومیدانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا ببریم. شاید در همه دیدارها و جلسات به نتیجه‌ای که می‌خواهیم نرسیم ولی اگر از همه آنها چند مورد هم جواب دهد، خوب است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید با پشت میز نشستن کاری پیش نمی‌رود، من به عنوان مسئول دومیدانی این کشور باید حق این رشته را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرم. اگر من هم داخل اتاقم و پشت میز بنشینم چه کسی سراغی از دومیدانی می‌گیرد. ما باید خودمان برای به دست آوردن جایگاه دومیدانی تلاش کنیم. به نظر من این جلسات و ملاقات با مسئولان مختلف کار بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون دومیدانی عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم از رشته‌های دیگر عقب نمانیم. من اگر با دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور دیدار می‌کنم از این منظر است که او با هیات دولت در ارتباط است و می‌تواند به وزرای صنعتی و اقتصادی سفارش کند که بخش‌های زیر مجموعه‌شان در دومیدانی فعالیت داشته باشند. الان دنیا، دنیای ارتباط است و باید خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان دهیم.

مخالفت رئیس یک فدراسیون با پشت میز نشینی/ صیامی: باید برای حل مشکل دوومیدانی دوندگی دویم

وی ادامه داد:‌ سال گذشته من با اینکه پایم شکسته بود، اما یکسره در مجلس بودم و همین رایزنی با نمایندگان باعث شد اعتبار ما صد درصد افزایش پیدا کند. اگر نمی‌رفتیم آیا این اعتبار افزایش پیدا می‌کرد؟ من با مدیرکل، استاندار و فرماندارها صحبت می‌کنم تا مشکلات دومیدانی، ورزشکاران و مربیان را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنم.

صیامی با اشاره به اینکه به شخصه در دفتر چند باشگاه حضور پیدا کردم، گفت: وقتی این اتفاق افتاد، خود آنها اعلام می‌کردند که این اولین بار است که رئیس یک فدراسیون شخصا به دفتر باشگاه می‌آید. اگر رفتن من به باشگاه مشکلی از یک ورزشکار حل کند اصلا چیز بدی نیست و خیلی هم خوب است. مسئولان باشگاه نفت خودشان به من گفتند که همین صرف حضور شما باعث می‌شود که ما فعالیت‌مان ادامه پیدا کند.

مخالفت رئیس یک فدراسیون با پشت میز نشینی/ صیامی: باید برای حل مشکل دوومیدانی دوندگی دویم

وی در پایان تاکید کرد: مطمئن باشید با نشستن کاری درست نمی‌شود و باید ما هم مثل دومیدانی کاران دوندگی داشته باشیم. آنها برای مدال می‌دوند و ما هم باید برای حل مشکلات آنها بدویم. این زنجیره باعث می‌شود که دومیدانی کشور موفق شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی