روز قدس نماد مخالفت جهان اسلام با موجودیت رژیم منحوس اسراییل است


روز قدس نماد مخالفت جهان اسلام با موجودیت رژیم منحوس اسراییل است

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجود رژیم منحوس اسراییل است.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس حیاتی دوباره برای جامعه اسلامی و بشریت داد و رویکرد وحدت بین مسلمانان ایجاد و تقویت کرد.

وی گفت: روز جهانی قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است و حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی این روز هراس را در میان صهیونیست‌ها و حامیان استعماری آنها دوچندان کرده است،

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل شرکت در راهپیمایی روز قدس را عبادتی دانست که اجر اخروی دارد و ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز دفاع از مظلومان و تودهنی برای استکبار و ظالمان جهان است.

حجت‌الاسلام فیاضی گفت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در اقدامی حکیمانه با هدف اعلام همبستگی همه ملت‌ها با ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس انتخاب کردند و هر سال در این روز مسلمانان و آزادیخواهان در نقاط مختلف جهان با برگزاری آیین‌های مختلف از جمله برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مردم تحت ستم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به این که شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و عمل به آیین و شعائر دینی است ، مردم را به حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کرد.

راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل ساعت ۱۱ روز جمعه از سمت ایستگاه سرعین به سمت بازار (مصلی) و در سایر شهرستان‌های استان طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک