تجدید میثاق کارگران شهرداری لواسان با شهدای گمنام


تجدید میثاق کارگران شهرداری لواسان با شهدای گمنام

شمیرانات- ایرنا- جمعی از کارگران شهرداری لواسان، با غبارروبی و گلباران مزار سه شهید گمنام بیرق الحسین (ع)، آمادگی خویش را برای تداوم راه خمینی کبیر (ره)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز کارگر، پاسداری از سنگر تولید و اقتصاد میهن اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی عاشوری، امام جماعت مسجد گلندوئک امروز پنجشنبه که این جمع را در هفته کار و کارگر در مقبرة الشهدا همراهی کرد، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در هر مناسبت و ایام، به مقام شامخ شهدا عرض ارادت واحترام داشته باشیم، چرا که همگی مدیون خون شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: یکایک ما بایستی با الگوپذیری از شهدای والامقام خدمتگذاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این راه از سیره آنان بیاموزیم.

تجدید میثاق کارگران شهرداری لواسان با شهدای گمنام

براساس این گزارش، در بخشی از اطلاعیه حضور جامعه کارگری شهرداری لواسان آمده است: کارگران قشر زحمتکش و متعهد جامعه هستند که علیرغم مشکلات فراوان معیشتی و رفاهی همچنان استوار و با صلابت محور اصلی تولید در کشورند. با وجود اینکه وزارت کار با افزایش منطقی دستمزدها گام جدی در اصلاح و ترمیم حقوق کارگران برداشته لیکن هنوز هم فاصله زیادی تا ایجاد شرایط مطلوب باقی مانده است.

پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است؛ و یکم مه هر سال روز جهانی کار و کارگر نامیده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...