محدودیت ترافیکی در کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس اعمال می‌شود


محدودیت ترافیکی در کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس اعمال می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در برپایی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح روز جمعه آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

سرهنگ «محمد حیدری» روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه از ساعت ۱۱ ظهر فردا (جمعه - ۹ اردیبهشت) همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مقابل مسجد آیت الله بروجردی آغاز و تا مقابل مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده محدودیت تردد در خیابان های شهید مدرس، آیت الله کاشانی و شهید اشرفی اصفهانی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پارک و توقف وسایل نقلیه در مسیرهای یادشده از ابتدای بامداد روز جمعه ممنوع بوده و وسایل نقلیه ای که در این مسیر باشند به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس برای اجرای طرح های مشابه در مناسبت های گذشته، ابراز امیدواری کرد؛ برای روز جهانی قدس هم شاهد همکاری خوب شهروندان با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت