شورای روحانیت جوانرود مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد


شورای روحانیت جوانرود مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

کرمانشاه- ایرنا- شورای روحانیت شهرستان جوانرود روز پنجشنبه در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اقشار مختلف مردم متدین و روزه‌دار این شهرستان را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

به گزارش ایرنا؛ در متن این بیانیه آمده است: آزادگان ظلم ستیز جهان و به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بر مبنای رهنمودهای معمار کبیر انقلاب (ره)، شکوهمندانه اعلام می‌کنند که همچنان برعهد خود ایستاده اند و ندای آزادی فلسطین این میراث معنوی موحدان عالم، قبله اول مسلمانان و معراج‌گاه رسول الله (صلوات الله علیه و آله) را، به گوش جهانیان می‌رسانند.

در ادامه این متن آمده است: ماموستایان و مسلمانان روزه دار جوانرود نیز به همراه سایر مسلمانان، در محکومیت تجاوزات صیونیست‌های ظالم به حقوق فلسطینیان و بر علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل، فریاد "وا اسلاماه" و "#مرگ_بر_اسرائیل" سر خواهند داد.

در این بیانیه از مردم شهرستان خواسته شده است برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در میدان مولوی جوانرود حضور داشته باشند.

فرماندار جوانرود نیز در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اقشار مختلف مردم این شهرستان را به شرکت گسترده دراین راهپیمایی دعوت کرد.

در متن پیام «رستگار یوسفی» آمده است: روز قدس روز اسلام ، روز تجلی استقامت ، عدالتخواهی و روز اتحاد دنیای اسلام است ، روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی ، بلکه تمام ملت های عدالت طلب ، آزاد اندیش و آزادیخواه در اقصی نقاط جهان ، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی وجنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین ابراز می دارند.

این پیام می افزاید: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس نخستین قبله مسلمانان از آن‌ جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

فرماندار جوانرود در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار شهرستان جوانرود دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

شایان ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح با تجمع در میدان مولوی آغاز و در مسیر خیابان ۲۲ بهمن به سمت میدان بسیج شهر جوانرود برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است