حضور اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس


حضور اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس

حجت الاسلام امیدی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در راهپیمایی این روز شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (پنج شنبه 8 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس،‌ ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس که در محل این دبیرخانه برگزار شد،‌ گفت: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری فرمودند و حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز می تواند بارقه امید به تداوم مقاومت را برای دل های رنج دیده مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی جهان حضور باشکوه مومنان روزه دار در راهپیمایی این روز خط بطلانی بر ادعاهای بی اساس رژیم صهیونیستی و نیز اعلام انزجار از اقدامات این رژیم غاصب خواهد بود.

وی با اشاره به حضور باشکوه اصحاب و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: در این راستا اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز پس از تجمع در مساجد با قریب 20 دستگاه اتوبوس در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام امیدی در ادامه گفت: ثواب تلاوت قرآن کریم در برنامه های جزء خوانی نیز به روح مطهر شهدای مقاومت و انتفاضه تقدیم خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: برنامه های فرهنگی و هنری نیز با موضوع فلسطین، قدس و انتفاضه به همت کانون های مساجد استان برگزار خواهد شد تا همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام و بر تداوم مقاومت و پایداری تا آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منفور و غاصب صهیونیستی، تاکید کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز