فرماندار کنگاور: واکسن کرونای کودکان جدی گرفته شود


فرماندار کنگاور: واکسن کرونای کودکان جدی گرفته شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور تاکید کرد: پوشش واکسیناسیون کرونا در کودکان پنج تا 12 سال در مقایسه با گروه‌های سنی بالاتر، کمتر است و نیاز است اقناع‌سازی خانواده‌ها مجدانه دنبال شود.

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان کنگاور، گفت: تزریق ۲۵ درصد دُز اول واکسن کودکان پنج تا ۱۲ سال در شهرستان به هیچ وجه رضایت بخش نیست و تلاش جدی نیاز است.

فرماندار کنگاور از والدین تقاضا کرد که نسبت به تزریق واکسن کرونای فرزندان خود اقدام کنند تا بتوان از کودکان در مقابل ویروس کرونا به خصوص سویه های جدید محافظت کرد.

وی همچنین اضافه کرد: شیوه‌های اقناع‌ سازی مردم در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دُزهای مختلف واکسن کرونا، در دستور کار اصحاب رسانه و صدا و سیما قرار گیرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان کنگاور با تاکید بر تداوم واکسیناسیون دُز سوم بزرگسالان، افزود: بر اساس آمار موجود، تزریق واکسن در پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین مرگ و میر افراد مبتلا بسیار موثر بوده که در شهرستان کنگاور تا کنون ۱۴۴ هزار و ۵۶۵ دُز انواع واکسن کرونا تزریق شده است.

الماسی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز قدس و عید فطر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این آیین ها تاکید کرد.

گفتنی است تاکنون در شهرستان کنگاور ۱۴۴ هزار و ۵۶۵ دُز واکسن کرونا تزریق شده که بیش از ۶۳ هزار و ۲۰۰ دُز نوبت اول، ۵۵ هزار و ۶۰۰ دُز نوبت دوم و ۲۵ هزار و ۵۰۰ دُز نوبت سوم بوده است.

همچنین واکسن کودکان پنج تا ۱۲ سال کنگاوری به عدد ۲ هزار و ۹۵۹ دُز رسیده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۸ دُز نوبت اولی بوده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک