فولاد مدعی قهرمانی آسیا و لیگ است


فولاد مدعی قهرمانی آسیا و لیگ است

کیانوش رحمتی، مربی فولاد خوزستان این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد می‌داند.

فولاد خوزستان در آسیا نمایش درخشانی داشت و دست پر به ایران بازگشت کیانوش رحمتی مربی این تیم در خصوص برنامه ریزی شان برای دیدارهای آسیایی و موفقیت در آن به خبرنگار ما گفت: جا دارد من هم صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به جامعه فوتبال مخصوصاً مردم خوب خوزستان تبریک بگویم. خوشحالیم که توانستیم آنها را در این سختیها و مشکلات با پیروزی شاد کنیم و باعث شادی و آرامش آنها باشیم.

او در مورد اینکه کدام بازی شان نسبت به بقیه سخت‌تر بود ادامه داد: شاید در بین چهار تیم به اسم ستاره وجود نداشت ولی نتایج نشان می‌دهد که تیم ها توانستند همدیگر را شکست بدهند. برای مثال آهال الغرافه را برده، الغرافه در بازی رفت از الاهلی یک بر صفر جلو بود. بازی ما با الاهلی هر دو دفعه مساوی شد البته در هر دو بازی جلو بودیم و روی غفلت گل خوردیم یعنی می‌خواهم بگویم که هر چهار تیم قدر بودند ولی من فکر می کنم برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و اقای نکونام با جلساتی که با باشگاه داشت توانستیم تیم فولاد را کامل تر کنیم.

فولاد مدعی قهرمانی آسیا و لیگ است

دستیار نکونام در مورد شرایط میزبانی‌ عربستان گفت: واقعا آب و هوا شرجی و گرم بود و سه روز یکبار بازی داشتیم. هنوز بحث ریکاوری برای ما جا نیفتاده، درست است که در کشور های اروپایی سه روز یکبار بازی می کنند ولی آن ها شرایطش‌ را دارند به هر حال بچه های ما جنگیدند. کادر فنی و در راس آن آقای نکونام شرایط را طوری برنامه ریزی کردیم که از نفرات استفاده کنیم که هم مصدوم ندهیم و هم بتوانیم صعود کنیم که خوشبختانه به عنوان تیم اول گروه و نماینده کشورمان صعود کردیم.

رحمتی در مورد دیدار با الفیصلی عربستان در پلی آف نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم های عربستانی و کشور های غرب آسیا بهترین لیگ را دارند. تیم هایشان به لحاظ فوتبالی و فنی کیفیت بالاتری از لیگ قطر دارند. همیشه بازی با تیم های عربستانی سهت است ولی فولاد به آن باور رسیده و روحیه مبارزه طلبی و ذهنیت آقای نکونام کاری کرده که جنگیدن برای موفقیت الان شعار باشگاه ما شده است.

مربی فولاد در مورد شکستن رکورد پرسپولیس با امتیاز گیری در راه کسب سهمیه آسیایی توضیح داد: ما حقیقت به دنبال این بودیم که نتایج خوب بگیریم و این رکوردها در پی آن تلاش و کوشش شکسته می شود. ما درگیر مبحث رکوردها و این مسائل نبودیم، فقط تمرکزمان این بود بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشیم .بازی‌های متفاوتی را پشت سر گذاشتیم، بری مثال آهال بازیکنانی داشت که به لحاظ بدنی خیلی خوب بودند. شرایط ما در دیدار با آنها نسبت به بازی با تیم قطری یا الاهلی فرق می کرد و هر بازی مدل خاص خودمان را داشتیم. قصد داشتیم نماینده خوبی باشیم که در نهایت به عنوان تیم اول این کار را انجام دادیم.

وی در در مورد برنامه شان برای لیگ و دیدار با گل گهر گفت: چهارشنبه یک بازی خیلی سخت با تیم خوب و پرمهره گل گهر داریم و آن بازی به نظر من از ۶ امتیاز هم بیشتر است. شرایط جدول به نوعی است که سه امتیاز آن بازی می تواند ما را امیدوار کند و به تیم سپاهان نزدیک می شویم.

رحمتی یادآور شد: از بچه‌ها کادرفنی و در راسش آقای نکونام و باشگاه و بازیکنان تشکر می‌کنم. یک ماه کامل در اردو بودیم. پنج روز در ایران و ۲۵ روز در کشور عربستان در این مدت بچه ها واقعا تلاش کردند و همه سختی ها و نظم اردویی که آقای نکونام دارد را به جان خریدند و نتیجه اش را درون زمین دیدن و من فکر می‌کنم جای قدردانی از این بازیکنان وجود دارد که یک ماه کامل خودشان را در اختیار باشگاه و کادر فنی قرار دادند تا اینکه توانستیم به این موفقیت برسیم. فولاد می تواند با جذب دو سه بازیکن در فصل آینده به راحتی مدعی قهرمانی در لیگ برتر یا حتی در آسیا باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022