(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد


بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد جزئیات اجرای خوانندگی بی تی اس bts در افتتاحیه جام جهانی 2022 را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.   (فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر […] نوشته (فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد...

بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد جزئیات اجرای خوانندگی بی تی اس bts در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد

(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

با اعلام فیفا گروه بی تی اس (BTS) خواننده بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند و قرار است که در مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر اجرای بسیار عالی به به نمایش بگذارند

همانند دوره های قبلی جام جهانی که یکی از محبوب ترین خواننده ها یا گروه های موسیقی جهان در بازی افتتاحیه را برای اجرا انتخاب می کند، حالا مشخص شد که گروه پرطرفدار و محبوب تی اس (BTS) خواننده بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اجرای گروه بین الملللی بی تی اس آغاز می شود.

بی تی اس (BTS) گروه پسرانه هفت نفره اهل کره جنوبی است؛ این گروه از سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد و حالا در آستانه اجرا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به یکی از محبوب ترین گروه های موسیقی دنیا تبدیل شده است.

گروه بی تی اس با فروش بیش از ۲۰ میلیون آلبوم در جدول موسیقی گائون، پرفروش ترین هنرمند [یا گروه خوانندگی] در تاریخ کره جنوبی است.

(فیلم) بی تی اس bts خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر شد

خواننده افتتاحیه قطر

گروه بی تی اس برای افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار می‌شود از طرف فیفا انتخاب شده است.

گروه BTS در سال ۲۰۱۰ کار آموزی خود را در کمپانی بیگ هیت شروع کرده و در سال ۲۰۱۳ با انتشار آلبوم ۲ Cool 4 Skool فعالیت خود را آغاز کردند. متن آهنگ های بی تی اس غالبا در رابطه با سلامت روح، اعتماد به نفس و علاقه و توجه به خود است. در چند سال اخیر ان گروه علاوه بر ایران در سراسر جهان نیز از نسل جوان طرفدار دارند

لازم به ذکر است که تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد و با صعود به این مسابقات مهم جهان فوتبال با تیم‌های آمریکا و انگلیس همگروه شده است و به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ مانده که نزدیک می شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !