هر 6 تیم حاضر در مرحله نهایی، مدعی صعود به لیگ برتر فوتسال هستند


هر 6 تیم حاضر در مرحله نهایی، مدعی صعود به لیگ برتر فوتسال هستند

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال صنایع‌ هرمزگان گفت: در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور هر 6 تیم راه یافته مدعی صعود به لیگ برتر هستند و هر بازی حکم یک فینال را دارد که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی بزوال شامگاه پنجشنبه در خصوص شرایط مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور، افزود: اتفاق بزرگی برای استان هرمزگان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور رخ داد و صعود هر ۲ نماینده استان به مرحله نهایی نشان دهنده کیفیت و رشد فوتسال در استان هرمزگان است.
بزوال بیان داشت: در این مرحله تیم های با سابقه لیگ برتر همچون پاس تهران و شهرداری ساوه حضور دارند و با تبم هایی همچون گهر زمین سیرجان، ایرالکو و فولاد هرمزگان باید دیدار کنیم.
سرمربی تیم فوتسال صنایع‌ هرمزگان در خصوص دربی هرمزگان در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های فوتسال لیگ دسته اول کشور با فولاد هرمزگان اظهارداشت: تیم فولاد هرمزگان تیم یکدستی است و هر دو تیم از یکدیگر شناخت کافی دارند اما امیدوارم یک بازی جوانمردانه، عادلانه و به دور از هر حاشیه ای را شاهد باشیم.
بزوال از تمامی هواداران فوتسال در هرمزگان خواست که در مرحله نهایی حمایت از تیم صنایع هرمزگان را فراموش نکنند و با وضع قانون حضور ۳۰ درصدی هواداران در سالن فجر بندرعباس، امیدوارم از حمایت پرشور هوادارانمان بهره ببریم.
تیم صنایع هرمزگان در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۶ در سالن فجر بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند