راهپیمایی روز قدس تبلور اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است


راهپیمایی روز قدس تبلور اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است

اصفهان-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس تبلور اتحاد و انسجام مسلمانان جهان برابر دولت های ظالم جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز قدس یک واقعه و مناسبت جهانی است که در آن نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشورهای اسلامی دفاع از قدس شریف و آزادی مطالبه می‌شود.

وی بیان کرد: جامعه اسلامی در سراسر دنیا خواهان ریشه کنی دولت های مستکبر و فراگیری صلح و دوستی هستند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این مطالبه در قالب حضور در راهپیمایی با شکوه نمایش داده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اسارت قدس شریف در دست ظالمانه رژیم صهیونسیتی را نمادی از ستمکاری آنان برشمرد و اظهارداشت: راهپیمایی در این روز این واقعه ظالمانه را به جهانیان نمایش داده و برای همگان روشن می کند.

وی بازنمایی ستم و ظلم استکبار جهانی و غاصب را در مانور روز جهانی قدس مهم دانست و تصریح کرد: افکار عمومی این مساله را رصد خواهد کرد و این واقعیت برای همگان روشن و مصور می شود.

حجت الاسلام معتمدی آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم استان اصفهان و هنرمندان و اهالی فرهنگ این خطه را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد تا امیدی برای مستضعفان جهان باشد.

وی چنین همبستگی و وحدت مردم مسلمان دنیا در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را مقدمه ساز ظهور حضرت حجت دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !