درخواست فدراسیون دوچرخه‌سواری از اتحادیه جهانی


درخواست فدراسیون دوچرخه‌سواری از اتحادیه جهانی

فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی این رشته، خواستار حذف نام رئیس سابق این فدراسیون شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، فدراسیون دوچرخه‌سواری در حالی وارد هشتمین ماه از دوره سرپرستی شده که حاشیه‌هایش به اوج رسیده است.

افشای پرونده مربوط به تخلفات «طرح سلامت» و محرومیت خسرو قمری رئیس سابق فدراسیون از سال 2019 به بعد و از همه مهمتر، عدم اعلام این محرومیت تا چند روز قبل، حاشیه‌هایی بودند که این رشته را به گوشه رینگ بردند تا عملاً هیچ ذهنیت مثبتی نسبت به دوچرخه‌سواری وجود نداشته باشد.

محرومیت قمری در حالی اعلام شد که وی در گفت‌وگو با گفت: «اگر من محروم شده‌ام، پس چرا هنوز اسمم به‌عنوان رئیس فدراسیون ایران در سایت اتحادیه جهانی ثبت است»؟

همین مسئله باعث شده فدراسیون ایران با ارسال نامه‌ای UCI خواستار حذف نام قمری از این سایت شود. از زمان پایان دوره چهار ساله ریاست قمری که در زمستان 1399 صورت گرفت، دو سرپرست و یک رئیس به فدراسیون آمده‌اند، اما هنوز نام قمری در سایت اتحادیه جهانی دیده می‌شود.

همین مسئله ابهامات پیرامون ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران را دو چندان کرده است. شاید این موضوع به نظر برسد که اتحادیه جهانی هیچ کدام از تغییرات مدیریتی در فدراسیون ایران را قبول ندارد و شاید هم به همین دلیل تاکنون اساسنامه فدراسیون کشورمان را تایید نکرده تا انتخابات برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا