طنین فریاد آزادی قدس در دیار سردار جبهه مقاومت


طنین فریاد آزادی قدس در دیار سردار جبهه مقاومت

کرمان - ایرنا - فریاد آزادی قدس شریف در کرمان، دیار سردار جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس دقایقی قبل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، برخی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و ملت همیشه در صحنه و ولایی کرمان در جای جای این استان آغاز شد.

اهالی دیار کریمان با راهپیمایی مسیر چهار راه توحید تا مصلی امام علی (ع) ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمان های امام راحل (ره) نیز تجدید میثاق کردند.

مردم کرمان با سردادن شعارهایی چون "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "جنایت منطقه زیر سر آمریکاست"، "کشتار قتل و غارت ماهیت آمریکاست"، "فشار و زور و تهدید و تحریم حربه آمریکا است" حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کرمانی ها با حمل پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل و آمریکا امروز بعد از حدود یک ماه عبادت و بندگی خدا به خیابان ها آمدند.

گزارش های رسیده از خبرنگاران ایرنا در سراسر کرمان، حاکی از برگزاری آیین راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مناطق مختلف این استان است.

راهپیمایی روز قدس همایش باشکوه امت اسلامی علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلامی است که در حمایت از ملت فلسطین برگزار شده تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا