راهپیمایی روز قدس در لرستان آغاز شد


راهپیمایی روز قدس در لرستان آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم انقلابی و روزه دار در لرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ملت ایران همگام با مسلمانان جهان در استان ولایی لرستان آغاز شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد نیز با حضور گسترده آحاد مردم و همچنین استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مدیران استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس مسیر حرکت خود را از میدان شهدا شهر آغاز کرده و با طی مسیرهای مشخص در مصلای الغدیر خرم آباد محل اقامه نماز جمعه اجتماع می کنند.

مردم مومن و روزه دار خرم آباد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست و حمل دست نوشته هایی در حمایت از انتفاضه فلسطین و حرکت های انقلابی کشورهای منطقه، بر نابودی رژیم جعلی اسرائیل و برقراری استقلال و آزادی در تمامی کشورهای مسلمان به خصوص قدس شریف تاکید دارند.

در خرم آباد ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز شد و در پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر ادامه می یابد و سخنران این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز از ساعت ۱۱ در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه انجام می شود، همچنین این مراسم در دورود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در ازنا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره) به سمت مصلا می باشد همچنین شهروندان الیگودرزی همین ساعت در مسیر میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلا حرکت می کنند.

راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می شود.

این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور