سجادی: برای موفقیت و همه گیر شدن دوومیدانی از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهیم کرد


سجادی: برای موفقیت و همه گیر شدن دوومیدانی از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهیم کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای موفقیت و همه گیر شدن دوومیدانی که همه ما آن را اصل، پایه و اساس ورزش می‌دانیم از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجوعه انقلاب تهران و دفتر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی ضمن دیدار با قهرمانان دیروز ورزش پایه و مادر دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی ضمن قدر دانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از دوومیدانی کاران به خصوص پیشکسوتان نکاتی را پیرامون شرایط فعلی این رشته ورزشی بیان کرد.

صیامی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی گفت: از آبان ماه گذشته اردوهای آماده سازی ورزشکاران دو‌و‌میدانی را در اقصی نقاط کشور برپا نموده‌ایم و سعی کردیم با توجه به وجود تمامی محدودیت‌ها بهترین شرایط را برای قهرمانان خوب دوومیدانی به منظور کسب افتخار در رویدا‌های بین‌المللی و مهم پیش رو به خصوص بازی‌های آسیایی فراهم کنیم.

وی افزود: فدراسیون دوومیدانی برای پیشکسوتان ارزش و اهمیت خاصی قائل است و تا به این لحظه از هیچ تلاشی جهت همکاری و استفاده از نظرات بسیار مهم و دقیق آنها در جریان پیشبرد اهداف خود و موفقیت دوومیدانی کوتاهی نکرده که قطعا این همکاری و ارتباط در آینده نیز با بهترین کیفیت ادامه پیدا خواهد کرد.

در ادامه این دیدار حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود از قهرمانان خوش نام و نشان و پیشکسوتان ورزش دوومیدانی است، گفت: بعد از مدت‌ها توفیق حضور در میان پیشکسوتان و به خصوص هم تیمی‌های قدیمی خود که بیشتر عمر و بهترین روزهای زندگی را با آنها سپری کرده، را پیدا کردم. خدا را شاکرم که باز هم توفیق دیدار با بزرگان و موی سپیدان دوومیدانی را به دست آوردم که از این موضوع و حضور در این جمع پرافتخار بسیار خوشحال و خرسندم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه والای پیشکسوتان در ورزش کشور ادامه داد: من نقش پیشکسوتان در پیشبرد اهداف کلان ورزش را بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار می‌دانم و از رییس فدراسیون دوومیدانی می‌خواهم بیش از پیش با بزرگان این رشته ورزشی مشورت نماید و از تجربیات گرانبهای این عزیزان در جهت موفقیت دوومیدانی استفاده کند.

حمید سجادی همچنین خطاب به رییس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: مطمئن باشید که وزارت ورزش و جوانان و همچنین پیشکسوتان و بزرگان ورزش دوومیدانی در کنار شما خواهند بود و برای موفقیت و همه گیر شدن این رشته که همه ما آن را اصل، پایه و اساس ورزش می‌دانیم از هیچ کمکی به شما و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: در همه جای دنیا انجمن‌ها نقش حامی و کمک کننده به فدراسیون‌ها را دارند که امیدواریم انجمن پیشکسوتان نیز ضمن ایجاد تعامل با فدراسیون دوومیدانی بتواند کمک‌های خوبی را در راستای موفقیت و پیشرفت این رشته ورزشی پایه و پر مدال و بسیار پر اهمیت داشته باشد.

در این مراسم مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون ناشنوایان، تیمور غیاثی مسئول انجمن پیشکسوتان دوومیدانی، علیرضا عاصم یوسفی رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و حسین غلامی دبیر این انجمن، فرامرز روستایی‌فر مشاور رییس فدراسیون دوومیدانی، حسین جلالی رییس اسبق فدراسیون دوومیدانی و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و حسین شهریاری عضو هیات مدیره شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان