جهانیان نباید در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی عقب نشینی کنند


جهانیان نباید در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی عقب نشینی کنند

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: جهانیان هرگز نباید در راه مبارزه با غده سرطانی رژیم صهیونیستی حتی یک خاکریز عقب نشینی کنند و در این راه باید ثابت قدم باشند.

سید رضا مرتضوی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی‌های جمهوری اسلامی ،سرنگونی رژیم صهیونیستی در آستانه تحقق بوده و بزودی شاهد حذف این دولت غاصب خواهیم بود.

وی بیان کرد: عقب نشینی از خاکریز عقاید و اعتقادات مسلمانان موجب پیش روی دشمن خواهد شد و در این حال به همگان بر ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان دنیا تاکید می‌کنیم.

استاندار اصفهان راهپیمایی روز قدس را فرصتی برای تبیین واقعیت شکست صهیونیسم و پیروزی دانست و اظهارداشت: اتحاد مسلمانان در ایستادگی در برابر دشمنان در این روز به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: ملت ایران حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان یک فریضه در بین خود تثبیت کرده اند و برائت و بیرازی را با دشمنان دین و ارزش‌ها اعلام می‌کنند.

مرتضوی هوشیاری ملت ایران را عامل حضور در راهپیمایی حمایت از ملت فلسطین دانست و تصریح کرد: جهانیان نیز با همین هوشیاری در برابر دشمنان عالم خواهند ایستاد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از مسیرهای از پیش تعیین شده به سمت میدان تاریخی امام (ره)در اصفهان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟