جلوگیری از تغییر کاربری 300 هکتار اراضی کشاورزی کرج


جلوگیری از تغییر کاربری 300 هکتار اراضی کشاورزی کرج

کرج- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی کرج اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت و امور اراضی این شهرستان دریک عملیات گسترده  در شروع تغییر کاربری غیرمجاز 300 هکتاری اراضی کشاورزی ، متخلفان و سودجویان را در ماهدشت کرج زمین گیر کردند.

اسماعیل صارمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درراستای نظارت بر تغییرکاربری اراضی کشاورزی و حفظ منابع تولید و براساس هماهنگی های بعمل آمده با دستور دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان البرز و با حضور دستگاههای عضو ستاد ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان کرج با همراهی نماینده دادستان و فرماندهی یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان البرز و عوامل نیروی انتظامی شهرستان و عوامل شهرداری ماهدشت و ادارات خدمات رسان این عملیات انجام‌ شد.

وی اظهارداشت: مناطق مورد تغییر کاربری براساس سامانه هوشمندسازی رصد تغییرکاربری اراضی کشاورزی و سامانه اخبار cms احصا و شناسایی شد و بار دیگر خواب آرام بر سودجویان و زمین خواران در منطقه ماهدشت آشفته شد.

صارمی با بیان اینکه عملیات برخورد با متصرفان در روز گذشته انجام شده، گفت: در این عملیات گسترده حدود ۲۵۰ قطعه تفکیک اراضی و مصادیق تغییر کاربری غیر مجاز از جمله قطعه بندی ، دیوار کشی ، الاچیق دپوی مصالح، در مساحت حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی مستعد کشاورزی از لوث تغییر کاربری غیر مجاز در بدو اقدام تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شد.
باتوجه به وسعت منطقه و تغییرکاربری های صورت گرفته و امکانات موجود لجستیکی این عملیات در روزهای آینده بصورت مستمر تا اعاده به حالت سابق در حریم شهر ماهدشت ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !